بر اثر برخورد 11 دستگاه خودروی سواری در پل روگذر بلوار 22 بهمن شهر زنجان خسارت مالی سنگین به برخی از این خودروها وارد آمد.
کد خبر: ۷۲۱۰۹۲

به گزارش ایرنا، این حادثه حوالی ساعت 7 و 30 دقیقه دیروز رخ داد و موجب ترافیک چندساعته در این شهر شد.

در این سانحه رانندگی 11 دستگاه خودرو با یکدیگر برخورد کردند و برخی از آنها خسارت مالی سنگینی را متحمل شدند.بی‌دقتی و ترمز ناگهانی راننده خودروی جلویی معمولا حادثه‌ساز می‌شود و نیاز است رانندگان در لاین سرعت از این عمل حادثه‌آفرین و خطرساز خودداری کنند.رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان زنجان نیز گفت: در این سانحه رانندگی که بر اثر بی‌احتیاطی و رعایت نکردن فاصله طولی رخ داده است به شش دستگاه خودرو آسیب جدی وارد شد.

سرگرد عباس مظفری افزود: خوشبختانه این تصادف زنجیره‌ای خسارت جانی در پی نداشت و ماموران راهنمایی و رانندگی نیز پس از اطلاع از موضوع در محل حادثه حاضر شدند و نسبت به مسیرگشایی اقدام کردند.

وی به رانندگان توصیه کرد هنگام رانندگی با دقت به جلو توجه داشته باشند و برای جلوگیری از وقوع تصادفات احتمالی فاصله طولی لازم را رعایت کرده و از شتاب و عجله بی‌مورد خودداری کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان زنجان گفت: با توجه به این‌که مدارس بتازگی بازگشایی شده و هنوز سرویس ایاب و ذهاب دانش‌آموزان فراهم نشده است، برخی والدین فرزندان دانش‌آموز را خود جابه‌جا می‌کنند که این باعث ازدحام و شلوغی خیابان‌ها شده و عجله و شتاب بی‌مورد نیز گاهی اوقات حادثه‌ساز می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها