دستگیری قاچاقچی شیشه

قاچاقچی شیشه‌ که با نصب دوربین مداربسته در اطراف مخفیگاهش، رفت و آمد‌ها را کنترل می‌کرد تا در دام پلیس گرفتار نشود، هنگام فرار با تیراندازی ماموران دستگیر شد.
کد خبر: ۷۲۰۵۴۰
دستگیری قاچاقچی شیشه

به گزارش تسنیم، رئیس کلانتری ۱۵۳ شهرک ولیعصر(عج) در این باره گفت: در پی گزارش‌های مردمی درخصوص تهیه و توزیع مواد مخدر صنعتی از سوی فردی به نام ناصر، دستگیری این فرد در دستور کار ماموران کلانتری ۱۵۳ شهرک ولیعصر(عج) قرار گرفت.

سرگرد ایرج ارسلانی افزود: با تحقیقات نامحسوس معلوم شد این فرد از قاچاقچیان سابقه‌دار است و بار‌ها به همین اتهام دستگیر شده و پس از آزادی با نصب دوربین در اطراف مخفیگاهش رفت و آمد‌ها را کنترل می‌کند تا دستگیر نشود.

رئیس کلانتری ۱۵۳ شهرک ولیعصر(عج) تصریح کرد: پس از تحقیقات درباره نوع فعالیت این فرد، ماموران ساعت ۲ بامداد روز گذشته برای دستگیری وی به مخفیگاهش شدند.

وی با بیان این‌که متهم پس از مشاهده ماموران قصد فرار از پشت بام محل اختفای خود را داشت، افزود: متهم هنگام فرار به ماموران حمله کرد که در این درگیری ماموران پلیس با شلیک گلوله او را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه وی ۵۰ گرم شیشه، ۱۲ گرم هروئین، هشت گرم تریاک، یک دستگاه ترازوی دیجیتال، ۲۰ بسته‌بندی شیشه، ۱۷ دستگاه تلفن همراه مسروقه، تعدادی کارت عابر بانک، دو هارد کامپیوتر و شش دستگاه پخش خودرو کشف و ضبط کردند.

رئیس کلانتری ۱۵۳ شهرک ولیعصر(عج) افزود: در بررسی‌های تکمیلی مشخص شد که عمده مشتریان متهم، سارقان لوازم خودرو بودند و این فرد با نصب دوربین‌ در اطراف مخفیگاه خود، پس از شناسایی مشتریان مورد اطمینان در محل اختفای خود را برای آنها باز می‌کرد.

با تشکیل پرونده‌ای در این ارتباط، متهم با قرار قانونی در اختیار ماموران اداره مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ قرار گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
اعظم
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
۰
۰
به امید روزی كه همه قاچاقچیان مواد مخدر إعدام شده به درك واصل شوند آمین

نیازمندی ها