جام جم ورزشی: آخرین نتایج ورزشکاران ایرانی در رقابت های آسیایی اینچوئن را اینجا ببینید.
کد خبر: ۷۲۰۲۴۸
نتایج ورزشکاران ایرانی در رقابت های آسیایی اینچئون

به گزارش جام جم ورزشی ، در ادامه رقابت های آسیایی اینچئون این نتایج از سوی ورزشکاران ایرانی به دست آمد:

* وشووی بازی‌های آسیایی امروز در فرم چانگ کوآنِ تالو پیگیری شد که طی آن هانیه رجبی، نماینده بانوی ایران توانست 9.27 امتیاز کسب کند و عنوان هفتمی مشترک را به دست بیاورد. نماینده میانمار هم در کنار رجبی قرار گرفت و هفتم شد.

* رقابت های تیراندازی هفدهمین دوره بازیهای آسیایی صبح امروز سه شنبه پیگیری شد که طی آن تیم کامپوند ایران با 2103 امتیاز به عنوان دوم مرحله مقدماتی دست پیدا کرد. در بخش انفرادی نیز اسماعیل عبادی با 710 امتیاز نفر اول این مرحله شد و رکورد آسیا را جابجا کرد. در این رقابت ها همچنین امیر کاظم پور با 702 امتیاز به مقام سوم دست پیدا کرد و مجید غیبی با 691 پانزدهم شد و مجید کیان زاده هم با 689 در جایگاه هجدهم قرار گرفت.

* روئینگ قایقرانی دو نفره مردان بازی‌های آسیایی در مرحله رپه شارژ صبج امروز سه شنبه برگزار شد که طی آن تیم مردان ایران متشکل از شجاعی و رهنما توانست جواز حضور در فینال این ماده را کسب کند.

* رقابت های تیراندازی تفنگ بادی 10 متر بازی‌های آسیایی در بخش مردان صبح امروز در مرحله مقدماتی انجام گرفت که طی آن پوریا نوروزیان توانست خود را به فینال این ماده برساند. حسن باقری و مهدی جعفری پویا دیگر نمایندگان ایران در این ماده بودند که با قرار گرفتند در رده‌های هجدهم و نوزدهم از راه یابی به فینال باز ماندند.

* تیم ملی شمشیربازی اسلحه اپه ایران دقایقی پیش در دومین دیدار خود با پذیرش شکست برابر ژاپن، شانس کسب مدال برنز بازیهای آسیایی را از دست داد.

*تیم تراپ زنان ایران در ادامه بازی های آسیایی امروز (سه شنبه) به مصاف تیراندازانی از کشورهای قزاقستان، چین، کره شمالی، ژاپن، تایلند، کره جنوبی، هند، چین تایپه و قطر رفت که در مجموع با کسب 192 امتیاز چهارم شد.

* تیم تراپ زنان ایران متشکل از مرضیه پرورش نیا، شیوا فرح پور و بهاره جهاندار است .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها