رئیس‌پلیس راهور تهران بزرگ گفت: تکرار تخلفات حادثه‌ساز و رعایت نکردن مسائل فنی خودرو، خط قرمز پلیس در طول سال تحصیلی است و موجب ابطال برچسب سرویس مدارس می‌شود.
کد خبر: ۷۱۹۶۹۵

به گزارش ایسنا، تیمور حسینی افزود:‌ عبور از چراغ قرمز،‌ عبور از محل ممنوع، سرعت غیرمجاز و حرکت مارپیچ، خط قرمز پلیس در حوزه سرویس مدارس است.

به گفته وی رانندگانی که خودروهایشان برگه معاینه فنی نداشته باشد یا پس از دریافت برگه معاینه فنی دچار نقص جدی شده و با آن خودرو دانش‌آموزان را جابه‌جا می‌کنند، برچسب سرویس مدارسشان ابطال می‌شود.

دانش‌آموزان امسال شیر غنی‌شده می‌نوشند

دبیر کمیته ملی شیر مدارس کشور از توزیع شیر رایگان غنی‌شده بین دانش‌آموزان در سال تحصیلی جدید خبر داد.

به گزارش فارس، سیدمحمد بطحایی افزود: امسال 70 نوبت شیر 2.5 درصد چربی در بسته 200 سی‌سی در نظر گرفته شده که همه دانش‌آموزان دختر و پسر مقاطع ابتدایی، متوسطه دوره اول دولتی، مراکز شبانه‌روزی، کودکان بی‌سرپرست، مدارس استثنایی و کارکنان شاغل در واحدهای آموزشی سراسر کشور تحت پوشش این طرح خواهند بود. وی از اختصاص 300 میلیارد تومان برای اجرای این طرح خبر داد و خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش با توجه به اعتبارات دریافتی از ستاد هدفمندسازی یارانه‌ها و همچنین سقف اعتبارات تخصیص یافته نسبت به توزیع شیر در استان‌ها اقدام خواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها