دو مرد جوان پس از سرقت خودروی پرایدی در یکی از محله‌های کرج در استان البرز، وقتی متوجه کودکی درون آن شدند، از کار خود پشیمان شده و خودرو و نوزاد را جا گذاشتند و فرار کردند.
کد خبر: ۷۱۸۴۷۴
متهمان خودرو را با کودک 9 ماهه دزدیدند

فرمانده انتظامی شهرستان کرج در این باره به جام‌جم گفت: شامگاه بیست و پنجم شهریور امسال مردی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 این شهر تماس گرفت و از وقوع یک کودک‌ربایی ناموفق در شهرک اوج خبر داد.

ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند. آنها با یافتن والدین دختر 9 ماهه به تحقیق از آنها پرداختند که مادر کودک به پلیس گفت: پس از پایان کار به خانه رفتم و برای باز کردن در پارکینگ پیاده شدم که یکباره دو مرد غریبه سوار خودرو شدند و آن را دزدیدند. با صدای کمک‌خواهی من، همسرم و همسایه‌ها متوجه ماجرا شده و به تعقیب سارقان پرداختند، اما آنها ناپدید شدند.

سرهنگ حسین سیدحقیقی افزود: در ادامه تحقیقات مشخص شد یکی از سارقان با گوشی مادر کودک که درون خودرو جا مانده بود، تماس گرفته و گفته‌اند وقتی متوجه حضور کودک درون خودرو شده‌ و او را با چهره گریان دیده‌اند، او را همراه خودرو در محله دیگری رها کرده‌اند. در ادامه این خانواده با حضور در محل مورد نظر، فرزندشان را همراه خودرو یافتند. جستجو برای شناسایی و دستگیری سارقان ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها