عملکرد گروهی شش تیم برتر در جام جهانی والیبال

ایران بهترین تیم دفاعی جهان

اسلوبودان کواچ گفت:« با آلمان بازی خیلی سختی خواهیم داشت و اگر بگویند که ایران در گروه آسانی قرار دارد، اشتباه بزرگی هست».
کد خبر: ۷۱۸۰۷۸
صحبت‌های مهم کواچ پیش از دیدار حساس ایران و آلمان

به گزارش جام جم ورزشی، سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان پیش از دیدار برابر آلمان اظهار کرد:« فردا شب بازی سختی داریم. سرمربی این تیم دائم در حال تغییر ترکیب تیمش هست به طوری که هر 14 بازیکن آلمان در دور مقدماتی و مرحله دوم استفاده کرده است. همین مساله آنالیز این تیم را خیلی سخت تر می کند. گروزه وکالیبردا بهترین بازیکنان آلمان هستند. سبک بازی آلمان مثل بلژیک هست اما در سطح بالاتری بازی می کند و تیمی فیزیکی و قوی است. باید خیلی تاکتیکی جلوی این تیم بازی کنیم.»

وی افزود :«درباره درصد شانس پیروزی ایران نمی توانم چیزی بگویم اما باید با صد درصد توانمان بازی کنیم. اگر از صد در صد توانایی هایمان استفاده کنیم و آنها برنده شوند آن وقت باید آلمان را تشویق کنیم. ولی تیمم به حدی رسیده که باید در مسابقات پیروز شود.واقعا اشتباه بزرگی است اگر صحبت شود یا جایی بنویسند که ما گروه آسانی داریم و راحت می توانیم برنده شویم.»

کواچ تصریح کرد:«بعداز صعود تیم به جمع 6 تیم اول، بازیکنان انگیزه زیادی دارند. با این انگیزه اگر بازیکنان در حد اسم ایران بازی کنند می توانند برای هر تیمی مشکل ساز شوند.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها