پرده هفدهم المپیک آسیایی افتاد

آغاز رسمی بازی های آسیایی 2014 اینچوئن

نهرودی: منتقدان سن مرا بهانه کرده‌اند

تلاش اهالی بوکس برای مهار حاشیه‌ها قبل از اینچئون

جام جم ورزشی: تیم ملی بوکس جزو اولین مسافران ورزش ایران به بازی‌های آسیایی است، تیمی که شش بوکسور را به اینچئون کره‌جنوبی معرفی کرده و امید دارد این ورزشکاران که در اوج دوران ورزشی خود به سر می‌برند بتوانند ورزش ایران را صاحب مدال کنند.
کد خبر: ۷۱۸۰۱۱
تلاش اهالی بوکس برای مهار حاشیه‌ها قبل از اینچئون
با وجود این اردوهای بوکس خالی از حاشیه نبود، هر چند بسیاری از نزدیکان به رینگ تلاش می‌کنند صدایی مخالف از داخل اردوها شنیده نشود، اما برخی انتقادها از شرایط کنونی واکنش ناطق نوری، رئیس فدراسیون بوکس را به همراه دارد که نمی‌توانند در قبال برخی جریانات سکوت کنند. همان‌گونه که در پاسخ به این پرسش که گویا در کادر فنی و اعضای تیم‌ملی با حضور حسین نهرودی به عنوان مدیر فنی مخالفت‌هایی وجود دارد و این موضوع در لفافه به دیگران انتقال داده می‌شود آیا شما با افکار کادرفنی و ملی‌پوشان موافق هستید یا خیر گفت: هر کسی با حسین نهرودی مخالف است و نمی‌تواند با او کار کند ما اصراری برای ادامه همکاری با او نداریم. نهرودی فردی متشخص و کاربلد است و به هیچ عنوان اهل باندبازی و دروغ نیست. هر کسی با حضور نهرودی مخالف است می‌تواند با تیم‌ملی و کادر فنی خداحافظی کند. ما چطور می‌توانیم با کسی که فدراسیون جهانی او را برای تدریس به تاجیکستان اعزام کرده مخالف باشیم. اگر منتقدان جرات دارند بیایند به ما بگویند که با نهرودی مخالف هستیم.

این موضوع زمانی رسانه‌ای شد که عده‌ای از اعضای فدراسیون با مطرح کردن آن زیاد موافق نبودند.

فرج‌زاده، مدیر روابط‌عمومی فدراسیون بوکس نیز با عبور از این مسائل اعتقاد دارد نمی‌تواند درباره حاشیه‌هایی که به او ارتباط ندارد، صحبت کند، با وجود این می‌گوید: هدف اصلی همه ما ارتقای تیم ملی بوکس در بازی‌های آسیایی است و این تیم با تدارکات مناسب می‌تواند در اینچئون نتیجه بگیرد. مسابقه‌های بوکس بازی‌های آسیایی از دوم مهر آغاز می‌شود و در این روز فروتن گل‌آرا و علی مظاهری روی رینگ می‌روند. یک روز قبل از آغاز پیکارها نیز رقبای این بوکسورها مشخص می‌شوند. تیم ملی بوکس در سه مسافرت خارجی با رقبای مطرحی رودررو شد و دو بار هم در اردوی مشترک تمرینی با ترک‌ها حضور یافت.

حسین نهرودی، مدیر فنی تیم ملی روی تمرینات خوب بچه‌های بوکس انگشت می‌گذارد و می‌گوید: تمرینات مناسبی برگزار شده و بوکسورها می‌دانند جامعه ورزش به مدال آنها امیدوار است. این نکته اعتماد به نفس ورزشکاران را بیشتر کرده است. من می‌توانم به طور آشکار بگویم این بهترین تیم ملی است و از آماده‌ترین نفرات بوکس ایران انتخاب شده است. قصد مقایسه کردن با دوره‌های قبلی را ندارم اما به این تیم باید امید بست.

نهرودی به روزبهانی به عنوان لژیونر بوکس ایران، مظاهری قهرمان بازی‌های آسیایی دوره قبل و همه نفرات امیدوار است هر چند کار آنها را سخت توصیف می‌کند. او فروتن گل‌آرا را نیز در 60 کیلوگرم بوکسور آماده‌ای می‌داند که برای گرفتن مدال باانگیزه است، اگر چه در این اوزان رقبای شرق آسیا بیکار ننشسته‌اند.

مدیر فنی تیم ملی اختلاف نظرهای به وجود آمده درباره عده‌ای که سن او را بهانه یکسری انتقادها کرده‌اند، می‌گوید: انتقاد سازنده همیشه در پیشرفت بوکس موثر بوده است اما یک عده به سن من انتقاد کرده اند؛ واقعا منظورشان چیست؟ من سرمربی تیم ملی در المپیک و بازی‌های آسیایی بوده‌ام و فکر می‌کنم فدراسیون بوکس در این برهه تشخیص داد تجربیاتم به کار تیم ملی و مربیان می‌آید که مرا در کنار آنها قرار داد. می‌دانم آینده برای جوانان است اما منتقدان حاشیه روی حاشیه نگذارند و حرف حق بزنند. من انتقادهای سازنده را روی چشمم می‌گذارم و حتما به وجود جوانان اعتقاد دارم اما فدراسیون مرا مامور کرده در بازی‌های آسیایی به عنوان مدیر فنی انجام وظیفه کنم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها