دو هفته به آغاز لیگ گودرزی خواست دایی اخراج شود

افشاگری عجیب مدیرعامل سابق پرسپولیس علیه وزیر ورزش

جام جم ورزشی: مدیرعامل سابق پرسپولیس در اظهارنظری مدعی شد که برخی مدیران این باشگاه و شخص وزیر ورزش دو هفته مانده به آغاز لیگ چهاردهم از او خواسته اند علی دایی را اخراج کند.
کد خبر: ۷۱۷۶۰۲
افشاگری عجیب مدیرعامل سابق پرسپولیس علیه وزیر ورزش

به گزارش جام جم ورزشی، علیرضا رحیمی با حضور در برنامه 90 در اینباره گفت: روزی که ابلاغ مدیرعاملی ام را از وزیر ورزش گرفتم او رو به من گفت که علی دایی باید برکنار شود.

وی افزود: محمود گودرزی به شخص من گفت که علی دایی باید از پرسپولیس اخراج شود در حالی که هنوز 2 هفته به آغاز لیگ چهاردهم برتر مانده بود.

رحیمی همچنین اظهارکرد: حمیدرضا سیاسی و برخی اعضای هیات مدیره پرسپولیس هم چنین تصمیمی داشتند و می خواستند علی دایی با پرسپولیس حتی لیگ را شروع نکند.

مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: در جلسه اضطراری که با سیاسی داشتم او صراحتا به دنبال اخراج دایی بود اما من از او خواستم که اجازه بدهد شاید دایی استعفا کند و غائله ای به پا نشود اما او بعد از تماس تلفنی با دایی سمت من آمد و گفت که دایی باید با عنوان برکناری از این تیم برود. سیاسی گفت که اگر دایی بازی روز جمعه مقابل نفت مسجد سلیمان را ببرد دیگر نمی شود او را اخراج کرد.

وی در رابطه با زمینه ناراحتی وزیر ورزش از علی دایی گفت: سال گذشته و در زمان مدیریت علی پروین، علی دایی در گفت و گویی خطاب به رئیس جمهور گفته بود که آقای روحانی در دفتر وزیر ورزش شما شنود گذاشته شده است. همین باعث شد که گودرزی با علی دایی مشکل پیدا کند و بخواهد که به یک شکلی در پرسپولیس نماند.

رحیمی گفت: از همان ابتدا به دنبال ناکام گذاشتن دایی بودند. آنها نه پول کافی تزریق کردند و نه اجازه دادند تیم بازیکنان خارجی و داخلی مد نظرش را جذب کند. مدیران و وزیر بحث شخصی با دایی پیدا کرده بودند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها