نیویورک تایمز نوشت: این روزها، ایرانی ها درست به مانند آمریکایی ها فکر و ذکرشان گروهی سیاهپوش در عراق و سوریه شده است که شیعیان و دیگر مسلمانان را می کشند.
کد خبر: ۷۱۶۴۹۵
دیدگاه ایرانی ها نسبت به داعش

به گزارش «انتخاب»، این روزنامه آمریکایی افزود:ایران می گوید که داعش دست پرورده آمریکا و ابزار ترور ابرقدرت ها در جهت تجزیه و اشغال کشورهای ثروتمند خاومریانه و مقابله با نفوذ رو به افزایش تهران در منطقه است.

سخنان مقامات ایران توسط بسیاری از مردم تکرار می شود. تلویزیون ایران روز چهارشنبه تصاویری از سناتور جان مک کین جمهوریخواه جنگ طلب نمایش داد که او را همراه با ابوبکر البغدادی خلیفه خودخوانده داعش نشان می داد.

به گفته ی تحلیلگران، از نگاه ایرانیان ایجاد سازمانی تروریستی در مقابل منافع ایران اقدامی عادی و معمول از سوی یک ابرقدرت به شمار می رود.

زمان احمدی نژاد ضعیف شدیم

داریوش قنبری نماینده سابق ایلام در مجلش شورای اسلامی که چهره اصلاح طلب نیز می باشد گفت:تشکل های اصلاح طلب در چند سال دولت احمدی نژاد تضعیف شده بودند، هم اکنون اصلاح طلبان برای ادامه حیات سیاسی خود در پی بازسازی تشکیلاتی هستند.

وی در گفت و گو با سایت مثلث آنلاین تاکید کرد : جریان اصلاحات نیز برنامه ریزی خوبی برای انتخابات آینده دارد اما هنوز نیروهای این جریان وارد پروسه تبلیغات زودهنگام انتخاباتی نشده اند.

قنبری افزود:تشکل های زیادی در جریان اصلاحات اعلام موجودیت کردند ندای ایرانیان هم یکی از آنهاست؛ هنوز در جامعه ایران تحزب نهادینه نشده که حالا بگوییم یک حزب نوپا چقدر می تواند به تنهایی موثر عمل کند چون بیشتر جناح های سیاسی در ایران فعالند و احزاب زیر چتر آنها کار تشکیلاتی انجام می دهند.

خوئینی ها: به علی لاریجانی نیاز داریم

سید محمد موسوی خوئینی ها که از او به عنوان مرد خاکستری اصلاحات نام برده می شود چندی پیش در جلسه ای گفته است: آقای علی لاریجانی سقفش همین ریاست مجلس است و در ریاست جمهوری رای ندارد و ما هم نمی توانیم مجلس را بگیریم و به او نیاز داریم، باید به او اطمینان بدهیم که اگر با ما همراهی کند، او رئیس مجلس ما هم هست.

به گزارش جهان، همچنین بر طبق نظرسنجی انجام شده توسط دو نهاد مهم کشور، پاسخگویان در پاسخ به این سؤال که دولت را در کدام زمینه موفق تر می دانند، مهم ترین توفیق دولت را در رتبه اول مسائل خارجی و مذاکرات هسته ای دانسته و در مرحله بعد نوع رابطه دولت و مردم. همچنین بیش از ۶۰ درصد پاسخگویان مهم ترین علت عدم توفیق دولت را در مسائل اقتصادی، تورم و بیکاری می دانند.

خانه نشینی اولین اشتباه احمدی نژاد بود

رضا تقی پور وزیر سابق ارتباطات و نماینده فعلی شورای شهر تهران در مصاحبه با نامه نیوز قهر و خانه نشینی را اولین اشتباه احمدی نژاد یاد کرد و گفت:خانه نشینی، اولین اشتباه ایشان بود که به نظر من لطمه بزرگی به ایشان زد. در آن زمان مسئولین گروه - گروه به دیدار ایشان می‌رفتند. ما گروهی از دولت به دیدار ایشان رفتیم و من آنجا خطاب به ایشان گفتم مردم به شما به خاطر دو شعار رای دادند. یکی ساده زیستی و شعارهای شهید رجایی و دیگری همراه بودن با ولایت.

وی افزود:احمدی نژاد در دولت دهم تسلطی بر امور نداشت و کار دست افرادی بود که در حد و اندازه آن امور نبودند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها