معاون ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به برخی ادعاها درباره همکاری ایران و آمریکا در مبارزه با گروه تروریستی داعش گفت: این همکاری به هیچ عنوان امکان‌پذیر نیست و دلیلش هم این است که ایران در مقابل داعش می‌ایستد، اما آمریکا داعش را ایجاد کرده است.
کد خبر: ۷۱۶۳۶۴
جزایری: همکاری ایران و آمریکا علیه داعش امکان‌پذیر نیست

سردار سید مسعود جزایری در گفت‌وگو با فارس درباره امکان حملات داعش به مرزهای کشورمان گفت: داعش به هیچ عنوان نمی‌تواند به مرزهای ایران نزدیک شود، زیرا با اقتدار نیروهای مسلح روبه‌رو می‌شود.

چمران: درباره انتخابات رئیس شورا شخصا با کسی لابی نکردم

مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران در برنامه تلویزیونی دیروز، امروز، فردا با اشاره به انتخابات اخیر هیات رئیسه شورای شهر تأکید کرد: من شخصا خودم درباره انتخابات و این که به بنده رأی بدهند با کسی لابی نکرده‌ام و اگر هم تماسی وجود داشته کاملا عادی و معمولی بوده است؛ دفعه قبل هم که به من رأی ندادند من از کسی ناراحتی نداشتم.

به گزارش فارس، اسماعیل دوستی، عضو دیگر شورای شهر تهران و از اعضای اصلاح‌طلب این شورا هم در تماس تلفنی که با وی برقرار شد، گفت: درباره این موضوع که می‌گویند لابی نکرده و جلسه‌ای نگذاشته‌ایم، باید بگویم که هم در داخل و هم در خارج از شورای شهر لابی صورت گرفته است، البته این را قبول ندارم که رأی خریداری شده است و این را تکذیب می‌کنم.

وی تاکید کرد: در انتخابات گذشته دوستان مستقل به آقای مسجدجامعی رأی دادند که این‌بار لابی آقایان از لابی ما سنگین‌تر بود و به آقای چمران رای دادند.

چمران در پاسخ به اظهارات دوستی گفت: من هم نگفتم لابی نشده و جلسه‌ای برگزار نشده است بلکه صحبتم این بود که شخصا با کسی درباره رأی خودم لابی نداشته‌‌ام.

آقاتهرانی: بنا داریم منضبط باشیم

دبیرکل جبهه پایداری با بیان این‌که حدود شش ماه است برای تشکیل حزب، به وزارت کشور درخواست داده‌ایم، از معطلی درخواست مجوز تشکل متبوعش در وزارت کشور انتقاد کرد.

مرتضی آقاتهرانی در گفت‌وگو با تسنیم اظهار کرد: برای بررسی درخواست ما باید جلسه کمیسیون احزاب تشکیل شود، اکنون نیز منتظر پاسخ وزارت کشور هستیم و از علت این معطلی خبر نداریم.

وی تصریح کرد: بنا داریم منضبط و قانونمند باشیم و با بی‌قانونی و عملکرد خلاف قانون مخالفیم.

شوخی روحانی با رئیس‌جمهور ازبکستان

پرویز اسماعیلی، معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهور در مطلب فیسبوکی خود، به حاشیه دیدار روحانی با رئیس‌جمهور ازبکستان اشاره کرد و نوشت: رئیس‌جمهور کشورمان در شهر دوشنبه تاجیکستان میزبان رئیس‌جمهور ازبکستان بود. وقتی «اسلام کریم اف» رسید، دکتر روحانی بلافاصله با اشاره به کراوات او گفت: «سلیقه خوبی هم دارید. کراوات شما بنفش است، رنگ انتخاباتی من.»

محمدیان: مجوز لازم برای دانشگاه ایرانیان اخذ نشد

خبرگزاری تسنیم به نقل از حجت‌الاسلام محمدیان، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور درباره وضع دانشگاه ایرانیان (دانشگاه احمدی‌نژاد) نوشت: ما به عنوان نماینده ولی‌فقیه، درباره مجوز یا عدم مجوز یک دانشگاه اظهارنظر نمی‌کنیم، اما مجوزهای لازم دانشگاه ایرانیان متاسفانه اخذ نشده است و در جلسه آخر شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح شد که مقدمات آن، کاملا طی نشده است.

خرازی: درباره تشکیل «ندا» با خاتمی مشورت کردم

صادق خرازی با اشاره به تشکیلات تازه‌تاسیس «ندا» گفت: درباره این تشکل با سیدمحمد خاتمی مشورت کرده‌ام. به گزارش فارس، این فعال اصلاح‌طلب اظهار کرد: آقای خاتمی با هر تشکلی موافق است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها