هفته هشتم لیگ برتر فوتبال

تراکتورسازی از استقلال سبقت و به صدر رفت/پیروزی شاگردان ویسی

جام جم ورزشی: در ادامه دیدارهای هفته هشتم لیگ برتر فوتبال، تراکتورسازی تبریز با شکست سنگین راه‌آهن به صدر جدول رسید و استقلال خوزستان هم از سد صبای قم گذشت.
کد خبر: ۷۱۶۲۷۷
تراکتورسازی از استقلال سبقت و به صدر رفت/پیروزی شاگردان ویسی

در ادامه دیدارهای هفته هشتم لیگ برتر فوتبال، عصر امروز (جمعه) از ساعت 19 تراکتورسازی در خانه پذیرای راه‌آهن بود که در پایان موفق شد با به راه انداختن جشنواره گل، حریف خود را با نتیجه 4 بر یک با شکست بدرقه کند.

در این بازی ادینیو (2)، سامان نریمان‌جهان (59)، محسن دلیر (77) و مدافع راه‌آهن (81) برای تراکتورسازی گل‌زنی کردند و تک‌گل راه‌آهن را علی‌رضا عظیمی در دقیقه 10 به ثمر رساند.

تراکتورسازی با این برد خانگی 19 امتیازی شد و با توجه به شکست استقلال در هفته هشتم، به صدر جدول رده‌بندی صعود کرد. راه‌آهن هم با این باخت، هشت امتیازی ماند تا همچنان در رده دهم جدول باقی بماند.

در دیگر دیدار امروز نیز صبای قم با نتیجه دو بر یک مغلوب استقلال اهواز شد. گل‌های این بازی را احمد حسن‌زاده در دقیقه 4 برای صبا و میثم مجیدی (58) و ایمان باصفا (78) برای استقلال خوزستان به ثمر رساندند.

حسن‌زاده در دقیقه 69 یک پنالتی را نیز برای صبا از دست داد.

استقلال خوزستان با این برد، هفت امتیازی شد و به رده سیزدهم صعود کرد. صبا هم 9 امتیازی ماند تا فعلا جایگاه هشتمی‌اش را حفظ کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها