قلعه‌نویی: مدیران برای کنترل کی‌روش خوب رفتار نکردند

چگونه اردشیر، امیر شد؟!

جام جم ورزشی: سرمربی استقلال می‌گوید عملکرد تیمش برابر نفت خوب نبوده و به دنبال توجیه شکست نیست اما شاید با اعلام یک پنالتی به سود آبی‌پوشان نتیجه بازی عوض می‌شد.
کد خبر: ۷۱۶۰۹۳
علل شکست استقلال مقابل نفت از زبان قلعه نویی

امیر قلعه نویی پس از شکست دو بر صفر تیمش برابر نفت تهران گفت: می‌خواهم دو تبریک بگویم. یکی به والیبالیست‌های عزیز و دیگری هم به تیم نفت. ما هفته قبل حقمان برد نبود و بردیم. این هفته هرچه زدیم گل نشد. بیرانوند امروز فوق ستاره بود. در مجموع حق ما امروز باخت نبود. متاسفانه کیفیت زمین زیاد جالب نبود. من به نفتی‌ها خسته نباشید می‌گویم. البته به بازیکنان خودم هم خسته نباشید می گویم.

وی در پاسخ به این سوال که عده‌ای اعتقاد داشتند که استقلال تاکنون بازی‌های ساده‌ای را پشت سر گذاشته است، بیان کرد: هیچ تیمی را نباید دست کم گرفت. بازی‌هایی را بردیم که سخت‌تر بودند. ما امروز حقمان باخت نبود و ما روز خوبی را پشت سر گذاشتیم. ما برابر تیم‌های قوی بهتر کار می‌کنیم. از 8 بازی گذشته، 5 بازی خارج از آزادی بوده است. این زمین اصلا جالب نیست. در بازی‌هایی که برده ایم هم گفته ام این زمین خوب نیست. شما مطمئن باشید استقلال اگر همین بازی‌ها را بکند، موفق می‌شود. ما امروز چند بازیکنمان اصلا در حد خودشان نبودند. ملی پوشان ما به شرایط آرمانی نرسیده‌اند. برای خودم هم این مسئله جای تعجب دارد. امیدوارم مصدومان به ما اضافه شوند. غیبت کریمی و فخرالدینی به ما لطمه زیادی زد.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که چرا ملی پوشانش به وضعیت آرمانی نرسیده‌اند، اظهار کرد: شما اروپا را ببینید، ملی پوشان اروپا به تیم‌هایشان کمک می‌کنند. بروید برای سایر تیم‌ها را هم مطالعه کنید و ببینید ملی پوشان در چه شرایطی قرار دارند. من نمی‌توانم این سوال را جواب دهم. ولی اعتقاد دارم این بازیکنان با قبل از جام جهانی خیلی فرق می‌کردند.

او در پاسخ به سوالی درباره ابراهیمی و اینکه آیا ستاره شدن او در استقلال به این بازیکن و تیمش لطمه نمی زند، گفت: او بازیکن اخلاقی، وزنی و فنی است. این بازیکن را هر بار می بینم، افسوس می‌خورم چرا در جام جهانی نبود. او، صادقیان و خلعتبری می‌توانستند در جام جهانی بازی کنند. او امروز هم از ستاره های ما بود. او کار چند بازیکن را انجام می‌دهد. من از همه بازیکنان تشکر می‌کنم ولی ابراهیمی خیلی پر تلاش‌تر از بقیه بود.

قلعه نویی در پاسخ به سوالی درباره وضعیت دفاعی تیمش افزود: مطمئن باشید اگر بازیکنانمان مصدوم نمی شدند یا غایب نبودند وضع فرق داشت. امروز کریمی و فخرالدینی نبودند. من به شما می‌گویم که هروقت بازیکنی آماده باشد به میدان می‌فرستم. در دفاع هم کار می‌کنیم و امروز ما کمبودهایی داشتیم.

سرمربی استقلال در پاسخ به سوال ایسنا، مبنی بر عملکرد داوری در این دیدار تصریح کرد: من به داوری خسته نباشید می‌گویم. من فیلم را دیدم و اعتقادم این است که در دقیقه 44 پنالتی روی شهباززاده رخ داد و یک خطای مهم هم روی رمضانی گرفته نشد. این بازی را خودمان باختیم نه به داوری. با این همه اگر پنالتی ما گرفته می‌شد، شاید روند بازی عوض می‌شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها