سوال امیر قلعه نویی از هواداران

جای من بودید چه می کردید؟!

جام جم ورزشی: در جریان نیمه دوم دیدار نفت و استقلال یکی از هواداران که توسط نیروی انتظامی دستگیر شده بود از دست آنها فرار کرد و مامور نیروی انتظامی به دنبال او دوید.
کد خبر: ۷۱۶۰۸۸
از درگیری هواداران استقلال و دستگیری یک تماشاگر تا اعتراض به منصوریان

در ابتدای نیمه دوم دیدار تیم‌های نفت و استقلال بین تماشاگران آبی‌پوش درگیری به وجود آمد که ماموران انتظامی وارد ماجرا شدند، اما حضور آنها هم باعث نشد تا درگیری تمام شود و هواداران با ماموران هم درگیر شدند. پس از این ماجرا ماموران انتظامی یکی از تماشاگران را دستگیر کردند که او از دست ماموران فرار کرد و این موضوع باعث شد تا ماموران به دنبال او در ورزشگاه بدوند.

* هاشم‌بیک‌زاده از ناحیه بینی دچار آسیب‌دیدگی شده بود که به این دلیل در دقیقه 55 جای خود را به محمدرضا خرسندنیا داد.

* هنگامی که داور در یک صحنه به سود نفت پشت محوطه جریمه استقلال خطا اعلام کرد امیر قلعه‌نویی به شدت نسبت به تصمیم داور اعتراض کرد.

* هنگامی که آندرانیک تیموریان مصدوم شده بود علیرضا منصوریان به سمت او رفت و او را در آغوش گرفت. مهدی کریمیان جایگزین تیموریان شد.

* اسکوربورد ورزشگاه تعداد تماشاگران حاضر را 10800 نفر اعلام کرد.

* هنگامی که پژمان نوری نتوانست توپی را کنترل کند و از زیر پاهایش به اوت رفت، امیر قلعه‌نویی به شدت به او اعتراض کرد و سر او فریاد زد.

* یکی از هواداران استقلال توسط ماموران دستگیر شد.

* داور مسابقه به علت وقت‌کشی به وحید امیری کارت زرد نشان داد.

* در صحنه‌ای که تیم فوتبال نفت توانست به گل دوم خود برسد بازیکنان استقلال اعتراض داشتند که داور پیش از گل خطای بازیکنان نفت را نگرفته است.

* تماشاگران استقلال پس از دریافت گل دوم این تیم ورزشگاه را ترک کردند.

* علیرضا منصوریان هم پس از زدن گل دوم نفت باز هم خوشحالی نکرد.(فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها