جام جم ورزشی: سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: آندو نسبت به قبل بهتر شده از او و سایر بازیکنان تیم ملی توقع بیشتری داریم تا کیفیت استقلال بالا برود.
کد خبر: ۷۱۵۵۹۹
قلعه نویی: از نتایج استقلال ناراحتند

امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از بازی با نفت تهران گفت: به کشتی گیران ایران تبریک می‌گویم و برای والیبالیست‌ها آرزوی موفقیت می‌کنم. هر بازی سختی خودش را دارد. باشگاه نفت یکی از الگوها است. ساختار خوبی دارند. بازی سختی داریم دیدار این تیم را مقابل گسترش فولاد آنالیز کردیم در دفاع خوب جمع می‌شود و با حداکثر سرعت به حمله می‌آیند. باید ارتباط هافبک و حمله را قطع کنیم تا در گل نخوردن قوی باشیم نقاط ضعفی دارند که روی آن کار می‌کنیم . 2-3 مصدوم داریم کرار به این بازی نمی‌رسد امیدوارم جایگزینها خوب کار کنند. هفته به هفته خوب می‌شویم و امیدواریم بازیکنان مصدوم اضافه شوند. آندو نسبت به قبل بهتر شده از او و سایر بازیکنان تیم ملی توقع بیشتری داریم تا کیفیت استقلال بالا برود.

وی در مورد بیانیه منصوریان گفت: این بیانیه را نخواندم اجازه بدهید به این موضوع ورود نکنم منصوریان مربی جوان و آینده داری است. برای استقلال زحمات زیادی کشیده است. بیانیه را نخواندم و صحبتی در مورد آن ندارم.

قلعه‌نویی خاطرنشان کرد: 2-3 مشکل داریم. در همه بازی ها با همه موجودی بازی نکردیم. قاضی را 30 دقیقه به دفاع بردیم اگر مصدومان و یعقوب کریمی بازگردند مطمئنا بهتر بازی می کنیم. فعلا کژدار مریض کار می کنیم تا همه موجود باز گردند.

سرمربی استقلال در مورد جام ملت‌های آسیا و کشمکش فدراسیون و وزارت ورزش خاطرنشان کرد: این مسئله به ضرر ما است این مسائل به فوتبال ضربه می‌زند اما هر مدیر سیاست خاص خود را دارد. به شخصه می‌گویم کارلوس کی‌روش بماند اما این ماندن شرایط دارد و نباید به هرقیمتی باشد. اینطور نیست که به هر شرطی بماند. عده ای قلم و میکروفون به دست هستند برایشان ایرانی مهم نیست باید فامیلی خود را عوض کنند آنها می‌خواهند به خواسته خود برسند. کی‌روش باید بماند اما نه با قرارداد ترکمنچای باید دو طرف نفع ببرند. کی‌روش باید بماند 4 تیم به جام جهانی می‌رود اما در آسیا فقط یک تیم قهرمان‌ می‌شود آنها که ما را محاکمه کردند حالا می‌گویند جام ملت‌ها مهم نیست. اعتقاد دارم کی‌روش باید بماند و تکلیف هر چه زودتر مشخص شود. هر سازمان نظر خودش را دارد. این کشمکش به ضرر ما است باید هر چه زودتر تکلیف مشخص شود. ژاپن با اروگوئه بازی کرده که نتیجه 2 بر صفر شد. رفتن به جام جهانی راحت تر از قهرمانی آسیا است آقایان ما را محاکمه کردند حالا می‌گویند آسیا مهم نیست.

وی در مورد اینکه پرسپولیس راحت موقعیت از دست می‌دهد اما موقعیت استقلال راحت گل‌ می‌شود آیا برد این تیم شانسی است، گفت: در مورد تیم خودم صحبت می‌کنم فکر نمی‌کنم پرسپولیسی‌ها این ادعا را کرده باشند و این نظر بعید است که رسمی باشد. اگر بازیکنی هم گفته نظرش محترم است ما بیشترین گل و موقعیت گل را داشتیم بیش از 10 کرنر در هر بازی می‌زنیم برای پرسپولیس احترام قائلیم و به شرایط آنها وارد نمی‌شویم.

قلعه‌نویی در مورد زمان بازگشت صادقی و عمران زاده تصریح کرد: صادقی از این هفته اضافه می‌شود و تیم پزشکی امروز می‌گوید می‌تواند بازی کند یا نه. عمران زاده طول درمانیش 2 هفته است بازیکن ارمنی ما هم قرار بود امروز اضافه شود. کارنامه مگویان را آقایان ببینند. او دو بازی 90 دقیقه برای ارمنستان بازی کرد. مقابل دانمارک دقیقه نود گل شکست را خورد. چون بدون دلال آمده به آقایان برخورده است. با قیمیت یک مدافع معمولی به استقلال آمده است. استقلال می‌برد نتیجه خوب می‌گیرد اما برخی مصاحبه می‌کنند آقایان دنبال منافع استقلال نیستند و حالا به مگویان گیر دادند حداقل به چیزی گیر بدهید که مردم نخندند و مطالعه کنید مربی او که به ایران آمد گفت از بازی او راضی هستیم برخی به اسم استقلالی بودن از نتایج تیم ناراحت هستند اگر استقلال را دوست دارید خوشحال باشید. تعجب می‌کنم برخی از نتایج استقلال ناراحتند اما خود را استقلالی می‌دانند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها