خبرگزاری دولتی برنا در خبری عجیب اعلام کرد: صداوسیما از نهاد ریاست جمهوری خواسته است تا برای پخش برنامه‌های رئیس‌جمهور پول پرداخت کنند.
کد خبر: ۷۱۳۶۷۵
ادعای عجیب یک خبرگزاری دولتی

در ادامه این خبر آمده است مستند سفر رئیس‌جمهور به اردبیل از آنتن حذف شد. این ادعا در شرایطی مطرح می‌شود که پخش مستند سفر به اردبیل که توسط دفتر رئیس‌جمهور تهیه شده شب‌جمعه به دلیل پخش سخنان مقام معظم رهبری و سریال به جمعه‌شب موکول شد و شب گذشته به طور کامل پخش گردید.

خوب است خبرگزاری دولتی برنا مستندات خود را در خصوص درخواست پول از دفتر ریاست‌جمهوری به طور شفاف اعلام کند.

تکذیب ادعای بی.بی.سی درباره همکاری ایران و آمریکا در عراق

مرضیه افخم، سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان خبر منتشره از سوی بی.بی.سی مبنی بر موافقت ایران برای همکاری با آمریکا علیه داعش در عراق را تکذیب کرد و گفت: مواضع ما در این خصوص پیش از این اعلام شده و خبر مزبور صحت ندارد.

به گزارش فارس، شبکه بی.بی.سی به نقل از منابعی مدعی شده بود که ایران با همکاری با آمریکا علیه داعش در شمال عراق موافقت کرده است. عباس عراقچی، معاون وزیر خارجه ایران در مصاحبه با فرانس ۲۴ درباره همکاری ایران با آمریکا علیه داعش تاکید کرد که تهران و واشنگتن ممکن است در عراق منافع مشترکی داشته باشند، اما این به معنای همکاری میان دو کشور نیست و دلیلی برای این کار وجود ندارد.

واریز 2 قسط دارایی‌های ایران به حساب بانک مرکزی

براساس اعلام بانک مرکزی، در چارچوب مرحله دوم توافقات ژنو مبنی بر انتقال 2.8 میلیارد دلار از منابع مسدود شده بانک مرکزی، اقساط اول و دوم معادل یک میلیارد دلار از حساب بانک مرکزی در کشور ژاپن به حساب بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در کشور عمان واریز شد.

تائید دوباره صلح‌آمیز بودن برنامه هسته‌ای ایران از سوی آژانس

سفیر و نماینده دائم ایران در آژانس در واکنش به گزارش آژانس گفت که این گزارش بار دیگر بر صــــلح‌آمیز بودن برنامه هسته‌ای ایران صحه گذاشت.

رضا نجفی، در گفت‌وگو با فارس، اضافه کرد: بخش‌های تکراری گزارش که اشاره به قطعنامه‌های غیرقانونی شورای امنیت یا اتهامات بی‌پایه و اساس علیه برنامه هسته‌ای ایران دارد، قبلا از سوی کشورمان مردود اعلام شده است.

نماینده دائم ایران در آژانس گفت:‌ درخصوص موضوعات گذشته، ایران با ارائه اسناد و اطلاعات درخصوص چاشنی‌های ایمن انفجاری ثابت کرده که کاربرد این چاشنی‌ها در ایران برای صنایع نفت و گاز است و آژانس بر این امر صحه گذاشته و آن را ناهمخوان با رویه صنایع تخصصی ندانسته و از دید ایران این موضوع که یکی از پایه‌های اتهامات بی‌اساس علیه ایران است، بسته شده است.وی افزود: در مورد دیگر موضوعات گذشته در قالب پنج اقدام عملی مرحله سوم بحث‌های جدی بین ایران و آژانس آغاز شده و قرار است ادامه یابد.

در همین حال بی.بی.سی با اشاره به گزارش جدید آژانس خبر داد : آژانس بین‌المللی انرژی اتمی می‌گوید که ایران در مهلت مقرر شده به شماری از پرسش‌های کلیدی مطرح‌شده درباره برنامه هسته‌ای خود پاسخ نداده است.

هنیه: خلع‌سلاح مقاومت را نمی‌پذیریم

اسماعیل هنیه درخواست رژیم صهیونیستی را درخصوص خلع سلاح این جنبش به عنوان شرط پایان محاصره دیرینه نوار غزه و مجوزی برای باز شدن یک مسیر هوایی و احداث بندر دریایی در این منطقه رد کرد.

به گزارش واحد مرکزی خبر و به نقل از آسوشیتدپرس، هنیه در تجمعی نزدیک شهر غزه گفت: ما نمی‌توانیم هیچ تصمیم بین‌المللی را درمورد خلع سلاح مقاومت بپذیریم یا با آن موافقت کنیم. اسرائیل اعلام کرده است در مذاکرات غیرمستقیم در قاهره، پایتخت مصر تلاش خواهد کرد برای خلع‌سلاح حماس فشار آورد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها