جام جم ورزشی: در آیین تجلیل قهرمانان مدال آور رشته های مختلف ورزش ایران از 9 فدراسیون به همراه قهرمانان آنان تجلیل شد.
کد خبر: ۷۱۳۵۵۳
تجلیل از افتخارآفرینان ورزش با حضور رئیس جمهور

در آیین تجلیل قهرمانان مدال آور رشته های مختلف ورزش ایران از 9 فدراسیون به همراه قهرمانان آنان تجلیل شد.
این مراسم هم اکنون در مرکز همایش های بین المللی صدا سیما و با حضور دکتر حسن روحانی رییس در حال برگزاری است.

محمد نهاوندیان سرپرست نهاد ریاست جمهوری، محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان و سید نصرالله سجادی معاون وزیر ورزش و جوانان از دیگر شخصیت های حاضر در مراسم تجلیل از فدراسیون های برتر ورزشی هستند.

بر این اساس از فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان و رنجبر قهرمان آسیا، فدراسیون والیبال و حمزه زرینی قهرمان آسیا، فدراسیون تکواندو و یوسف کرمی قهرمان جهان، فدراسیون وزنه برداری و بهداد سلیمی قهرمان جهان، فدراسیون سنگنوردی و علی برات زاده، فدراسیون ووشو و محسن محمد سیفی قهرمان جهان، فدراسیون کاراته و مجید حسن نیا، فدراسیون ورزش های ناشنوایان و بیماران خاص و علیرضا بصیر و فدراسیون دوومیدانی و رضا قاسمی قهرمان آسیا تجلیل شد.

در بخش دیگری از این مراسم با حضور نصراله سجادی معاون توسعه ورزش حرفه ای و قهرمانی، مناف هاشمی معاون منابع مالی و پشتیبانی، عبدالحمید احمدی معاون آموزشی و فرهنگی وزارت ورزش و جوانان و شاهرخ شهنازی از تعدادی دیگر از فدراسیون های ورزشی با اهدای لوح تقدیر شد.

فدراسیون های بوکس، بولینگ و بیلیارد، فوتبال، پهلوانی و زورخانه ای، تیراندازی، جودو، ژیمناستیک، شطرنج، کبدی، نجات غریق و غواصی، هندبال و هاکی از جمله این فدراسیون ها بودند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها