تجلیل ابراهیم رئیسی و وزیر ورزش و جوانان از قهرمانان و مدال‌آوران ورزش ایران در ۱۴۰۲

حرف‌های «درگوشی» با رئیس جمهور

مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال‌آوران ورزش کشور؛ همان مراسمی است که یک جورهایی دلخوشی خیلی از قهرمانان و ورزشکاران است؛ به‌ویژه برای رشته‌هایی که درآمد چندانی ندارند و این پاداش (کم یا زیاد) خیلی از گره‌های زندگی‌شان را باز می‌کند.
کد خبر: ۱۴۵۵۷۱۲
حرف‌های «درگوشی» با رئیس جمهور
 
دیروز خیلی‌ها در این مراسم بودند، از تیروکمانی‌ها و تیراندازها گرفته تا ژیمناست‌ها، کاراته‌کاها، کشتی‌گیران، وزنه‌برداران و ...
این شاید بهترین فرصت بود برای قهرمان‌هایی که خیلی‌ها‌شان دارند برای المپیک آماده می‌شوند؛ المپیکی که بیخ گوش‌مان است و فقط دو ماه تا برگزاری‌اش باقی مانده. این بهترین فرصت بود تا رئیس جمهور مملکت را ببینند و حرف‌هایی را که برای زدنش مدت‌ها بود دنبال واسطه می‌گشتند، مستقیم به خود او بگویند.هر ورزشکاری در همان حد کوتاه ۱۰ - ۲۰ ثانیه‌ای که روی سن می‌رفت صورتش را نزدیک رئیس‌جمهور می‌برد و درگوش او چیزی می‌گفت. قطعا خواسته‌هایی که آنها دارند، خواسته‌هایی است برای بالا رفتن کیفیت، مدال‌آوری و بالا بردن پرچم ایران در رویدادهای بین‌المللی.

چه کسانی در این مراسم بودند
غیر ازورزشکارانی که سال۱۴۰۲ موفق به کسب مدال شده بودند در این مراسم کیومرث هاشمی وزیر ورزش، محمود خسروی‌وفا رئیس کمیته ملی المپیک، غفور کارگری رئیس کمیته ملی پارالمپیک، معاونان وزیر ورزش، رؤسای فدراسیون‌های ورزشی و ... حضور داشتند.

از چند ورزشکار تقدیر شد؟
در مراسم روز گذشته از ۱۵۱۷ ورزشکاران و مدال‌آوران المپیک، قهرمانی جهان، بازی‌های آسیایی، قهرمانی آسیا و مدال‌آوران پارالمپیکی تجلیل به عمل آمد.

یک پرسپولیسی قرآن خواند
در این مراسم صالح مهدی‌زاده قرائت قرآن را بر عهده داشت؛ او همان کسی است که با دعوت عبدالکریم حسن، ستاره قطری پرسپولیسی‌ها به تمرین این تیم رفت و با آنها عکس یادگاری گرفت. با پایان قرائت قرآن، کیومرث هاشمی از این قاری تقدیر کرد.

ژیمناست تاریخ‌ساز بیانیه خواند
بعد از حضور رئیس جمهور در مراسم تجلیل از مدال‌آوران، مهدی الفتی که به تازگی موفق به کسب سهمیه تاریخی المپیک در رشته ژیمناستیک شده است، به نمایندگی از سایر ورزشکاران بیانیه‌ای قرائت کرد.

شمسایی: هزینه در ورزش باعث شادی مردم می‌شود
وحید شمسایی در مراسم تجلیل از قهرمانان گفت: از هاشمی وزیر ورزش وجوانان به دلیل همراهی تیم‌ملی فوتسال تشکر می‌کنم و این همراهی و همدلی موجب شد تا قهرمان جام ملت‌های آسیا شویم. هر لحظه که ورزشکاران قدمی برمی‌دارند شور و نشاط به مردم تزریق می‌شود. ما در فوتبال ساحلی، فوتبال و همچنین کرسی‌های بین‌المللی عملکرد خوبی داریم و از شما می‌خواهیم به ورزش کشور توجه بیشتری داشته باشید زیرا هرهزینه‌ای که برای ورزشکاران و ورزش کشور می‌شود، مردم کشور از آن بهره‌مند می‌شوند.

رنگرز: تجلیل از مدال‌آوران قدرشناسی را آموزش می‌دهد
سرمربی تیم‌ملی کشتی فرنگی گفت: آیین تجلیل از مدال‌آوران ورزش کشور، بهانه‌ای است که قدرشناسی را به ما یادآور می‌شود. قدرشناسی از مربیانی که محبت درس دیروزشان بود و صداقت درس امروزشان بر دستان پر توان همه مربیان دیروز و اساتید امروز و فردای‌مان بوسه زده و تمام قد به احترام آنها می‌ایستیم.

پخش پیام تشکر مقام معظم رهبری
پخش پیام تشکر رهبر معظم انقلاب از اقدامات ورزشکارانی که سال ۱۴۰۲ در بعد فرهنگی صحنه‌های ماندگاری را در ورزش کشور رقم زدند، بخش دیگری از مراسم تجلیل از مدال‌آوران و قهرمانان بود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها