رئیس انجمن مددکاران اجتماعی ایران از دولت یازدهم درخواست کرد در لایحه بودجه 94 اعتبارات قابل قبولی در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی اختصاص دهد.
کد خبر: ۷۱۳۲۵۹
درخواست برای افزایش اعتبارات حوزه کاهش آسیب های اجتماعی

سید حسن موسوی چلک از اختتامیه سومین کنفرانس مددکاری اجتماعی با عنوان امور اجتماعی در برنامه ششم توسعه در شهرستان گناباد برگزار شد اظهار داشت: به زودی جمع‌بندی این کنفرانس و مددکاری اجتماعی پس از ویرایش در اختیار کارشناسان و مسئولان قرار داده می‌شود.

وی تصریح کرد: نتایج کنفرانس به چند طریق از جمله سی‌دی، مقالات تهیه خواهد شد و این در حالی است که ویرایش‌ مورد نظر تا یکماه آینده انجام خواهد گرفت.

چلک با تاکید بر اینکه نسخه مکتوبی نیز به صورت محدود در اختیار مسئولان قرار خواهد گرفت گفت: امیدواریم دولت یازدهم نیز به نتایج این کنفرانس را در تدوین برنامه ششم توسعه استفاده کند.

دبیر علمی کنفرانس مددکاری اجتماعی ادامه داد:‌ قبل از برگزاری کنفرانس جلساتی با مجمع تشخیص مصلحت نظام و همچنین معاونت نظارت و راهبردی ریاست جمهوری گذاشته شده است که آنها اذعان داشتند که از نتایج این کنفرانس استفاده علمی خواهند برد.

چلک با تاکید بر اینکه این نخستین باری است که بخش غیر دولتی در حوزه سیاستگذاری کلان ورود پیدا کرده است گفت: در برگزاری این کنفرانس 400 نفر از نخبگان و کارشناسان اجتماعی همکاری داشتند و انتظار می‌رود که دولت محترم نیز از نتایج این کنفرانس استفاده کامل را ببرد.

رئیس انجمن مددکاران اجتماعی ایران در پایان گفت: امیدواریم دولت یازدهم در تدوین لایحه بودجه 94 نیز اعتبارات را در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی اختصاص دهد و از تمام ظرفیت کارشناسان در این زمینه استفاده کند. ( فارس )

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها