در شهر شیملا در شمال هند جمعیت میمون ها بسیارزیاد است .همزیستی میان میمون ها و اهالی شهر چندان مسالمت آمیز نیست و میمون ها اغلب به توریست ها و مردم حمله می کنند.
کد خبر: ۷۱۳۱۰۴
آدم ها و راهزن های دم دار

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری فرانسه، میمون ها در شهر شیملا مرکز ایالت کوهستانی هیماچال پرادش در شمال هند بیشتر به اعضای یک باند غارتگر سازمان یافته شباهت دارند.

میمون ها از اینکه در مذهب هندوئیسم مقدس و محترم شمرده می شوند و از سوی مردم آزار نمی بینند سوء استفاده کرده و هر کاری را که دوست دارند انجام می دهند.آنها باغ ها ، ادارات و منازل مسکونی را مورد حمله قرار داده و خسارات زیادی به بار می آورند.

میمون ها مانند کیف قاپ ها و زورگیر ها در خیابان ها به مردم به قصد ربودن کیف یا ساکی که در دست دارند، هجوم می برند. خلاصه در شیملا مردم از دست این راهزن های دم دار آسایش ندارند اما کاری هم از دستشان ساخته نیست.

اغلب شهرهای هند با مشکل میمون ها کم و بیش مواجه هستند. در شهر دهلی نو شهرداری ناگزیر شده 40 مرد میمون نما را که قادر هستند صدای میمون ها را تقلید کنند، استخدام کرده است. این مردان فقط حق ترساندن و تاراندن میمون ها داشته اما اجازه ندارند به آنها آسیبی وارد کنند.

فیلم را با هم ببینیم. بهرام افتخاری / جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها