زنده باد زندگی، فیتیله و سیمای خانواده دیگر پخش زنده نخواهند داشت

ساماندهی برنامه‌های زنده تلویزیون

در جدول پخش برنامه های شبکه سه پخش مستقیم دیدار های دوستانه فوتبال و البته مقدماتی جام ملتهای اروپا به چشم می خورد.
کد خبر: ۷۱۲۹۲۸
پخش زنده دیدار امشب آلمان و آرژانتین با گزارش فردوسی‌پور

دیدار فوتبال آلمان – ارژانتین ، چهارشنبه 12 شهریور ساعت 23:15 با گزارش عادل فردوسی پور و همچنین دیدار فرانسه – اسپانیا پنجشنبه 13 شهریور ساعت 23:30 با گزارش محمدرضا احمدی از برنامه گزارش ورزشی شبکه سه سیما پخش خواهد شد .

امشب آلمان‌ها پس از گذشت 50 روز از فینال ماراکانا و جام جهانی برزیل، یکبار دیگر مقابل «آلبی‌سلسته» قرار می‌گیرند.

اگر در بازی ابتدای تابستان نتیجه آن پیکار به خاطر تعیین تیم قهرمان جام اهمیت داشت، مصاف امشب در ورزشگاه «اسپریت‌آره‌نا» دوسلدورف، پیکاری دوستانه و آزمایشی است که به خاطر بعد اعتباری آن ، هیچیک مایل به باخت نیستند.

فوتبال دوستان کشورمان لیگ اسپانیا را بیشتر می پسندند

حسین زکایی تهیه کننده برنامه گزارش ورزشی درباره نحوه انتخاب دیدار های فوتبال برای پخش از شبکه سه گفت : سوابق تیم ها یکی از ملاک های اصلی برای پخش مسابقه است ، مسلما دیدار تیم هایی مثل آلمان، آرژانتین، اسپانیا و برزیل که طرفداران بیشتری به خصوص در کشور ما دارند در اولویت می باشد؛ اما درباره اینکه چرا پنجشنبه دیدار فرانسه و اسپانیا بر بازی ایتالیا وهلند ترجیح داده شده، باید بگویم درحین پخش مسابقات باشگاهی و لیگ های مختلف اروپایی، به این نتیجه رسیدیم که فوتبال دوستان کشورمان ، لیگ اسپانیا را بیشتر از سایر رقابت ها می پسندند و بازیکنان شاغل در این لیگ رابیشتر دوست دارند، پس مسلماً دیداری که یک سمت آن اسپانیا باشد از جذابیت بیشتری برخوردار است .

او همچنین درباره اولویت شبکه سه برای پخش رقابت های حساس ورزشی به خصوص فوتبال گفت : اگر سطح مسابقه در حدی باشد که مخاطب خودش را داشته باشد حتما جایگزین سایر برنامه های شبکه سه خواهد شد. این نگاه در مدیر شبکه سه (مسئول شورای هماهنگی ورزش در سازمان صدا وسیما) هم وجود دارد که این رقابت حساس ورزشی را جایگزین دیگر برنامه های شبکه کند ، کما اینکه در پخش مسابقات جام جهانی ، والیبال و بسکتبال نیز شاهد آن بودیم و این مهم در پخش مسابقات آسیایی نمود بیشتری پیدا خواهد کرد. (روابط عمومی شبکه سه)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها