احمدی مقدم از کنترل کامل مرزهای شرقی و غربی کشور تا پایان سال خبر داد

انتقال اقدامات تروریستی از داخل کشور به مرزها

سردار اسماعیل احمدی مقدم فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران عصر امروز چهارشنبه از موسسه مطبوعاتی جام جم بازدید کرد و با فعالیت بخشهای مختلف آن آشنا شد.
کد خبر: ۷۱۲۹۲۲
فرمانده نیروی انتظامی از موسسه جام جم بازدید کرد

به گزارش جام جم آنلاین، سردار احمدی مقدم عصر امروز بازدید خود از موسسه مطبوعاتی جام جم را با حضور در جام جم آنلاین و آشنایی با فعالیت بخش های مختلف آن آغاز کرد.

بیژن مقدم مدیر مسئول موسسه مطبوعاتی جام جم در این بازدید، توضیحاتی را در خصوص نحوه فعالیت های سایت های زیر مجموعه جام جم آنلاین به فرمانده نیروی انتظامی ارائه کرد.

سردار احمدی مقدم نیز بر اساس توضیحات مدیر مسئول جام جم با سیاست ها و نحوه عملکرد سایت های جام جم آنلاین و زیر مجموعه های آن با عناوین؛ نوا، سرا، نما، ایام، ورزش، عکس ، نشریات ، سیما آشنا شد.

بررسی و تأمین نیازهای اطلاعاتی مخاطبان فضای مجازی و پاسخگویی به آنها از جمله محورهای مورد تأکید مدیرمسئول موسسه مطبوعاتی جام جم در این بازدید بود.

مقدم تأکید کرد: با وجود آن که سایت های مختلفی به عنوان زیر مجموعه سازمان صدا و سیما فعالیت می کنند اما سایت های جام جم آنلاین یکی از درگاه های مهم برای ورود اخبار صدا و سیما محسوب می شود.بر این اساس سایت های آنلاین جام جم اخبار بخش های مختلف را به دلیل اهمیتشان از این مسیر نیز منتشر می کنند.

مدیرمسئول روزنامه جام جم در ادامه اظهارات خود از دامنه جدید سایت جام جم آنلاین با عنوان jjo.ir " " خبر داد و گفت: به منظور سهولت کار مخاطبان برای ورود به سایت جام جم، دامنه جدیدی تعریف شده و مخاطبان از این پس می توانند به جای jamejamonline.ir از مخفف آن تحت عنوان jjo.ir استفاده کنند.

فرمانده نیروی انتظامی نیز با ابراز رضایت از فعالیتهای جام جم آنلاین، آمادگی این نیرو را برای همکاری با موسسه فرهنگی مطبوعاتی جام جم در زمینه های مختلف اعلام کرد.

«جام‌جم» نخستین روزنامه ایران است که سال 81 نسخه آنلاین خود را با عنوان «جام‌جم آنلاین» راه‌اندازی کرد تا به قافله‌سالار کاروان روزنامه‌های آنلاین کشور تبدیل شود. جام‌جم آنلاین بر خلاف بسیاری از روزنامه‌های کشور، از همان آغاز صرفا بازتاب‌دهنده مطالب روزنامه چاپی نبوده، بلکه همواره هویتی مستقل داشته و علاوه بر مطالب روزنامه کاغذی جام‌جم از مطالب تولیدی یا ترجمه شده تحریریه خود نیز بهره می گیرد.

جام جم آنلاین که روزانه صدهاهزار بازدید دارد، هم اکنون در قالب یک پرتال تلاش می کند تا مجموعه ای از سایتهای تخصصی را راه اندازی کرده و به همه نیازهای مخاطبان پاسخ دهد.

شما اکنون نه تنها می‌توانید تازه‌ترین اخبار و گزارش‌های روز را در سایت اصلی جام‌جم آنلاین بخوانید، بلکه می توانید موسیقی‌های مجاز و خبرهای مربوط به حوزه موسیقی را در «جام‌جم‌ نوا» بشنوید، فیلم‌های سینمایی و مستند و ویدئوهای خبری ، علمی و یا مفرح را در «جام‌جم‌نما» ببینید، مطالب و گزارش‌های مرتبط با خانواده و سلامت را در «جام‌جم سرا» مطالعه کنید، عکس‌های تولیدی عکاسان جام‌جم را از سراسر ایران با کیفیتی عالی در «جام‌جم عکس» به نظاره بنشینید، تازه‌ترین خبرها را در باره برنامه‌های رادیو و تلویزیون در «جام‌جم سیما» دنبال کنید، اگر اهل ورزش هستید، از اخبار و گزارش‌های مربوط به مسابقات ورزشی در داخل و خارج ایران و حواشی مربوط به آن در «جام‌جم ورزش» مطلع شوید و چنانچه به تاریخ علاقه دارید، موضوعات و مطالب جذاب تاریخی را در «جام‌جم ایام» بخوانید.

علاوه بر اینها، در «جام‌جم نشریات» نیز علاوه بر دسترسی به همه مطالب روزنامه جام‌جم و آرشیو آن، ضمیمه روزانه جام‌جم را در اختیار دارید. این ضمائم شامل قاب‌کوچک وی‍ژه رادیو و تلویزیون در روزهای شنبه، کلیک وی‍ژه تحولات دنیای فناوری و اینترنت در روزهای یکشنبه، چاردیواری حاوی مطالب مخصوص خانواده در روزهای دوشنبه، چمدان برای علاقه‌مندان دنیای سفر و گردشگری در روزهای سه‌شنبه، تپش برای روایت حوادث ایران و جهان در روزهای چهارشنبه و بالاخره سیب وی‍ژه دانش پزشکی و سلامت در روزهای پنجشنبه است.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران پس از بازدید از قسمتهای مختلف موسسه مطبوعاتی جام جم در جمع مسئولان روزنامه حضور یافت و دیدگاههای خود را در باره عملکرد این روزنامه مطرح کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها