جام جم ورزشی: هنرپیشه مطرح سینما و تلویزیون بر بالین پیشکسوت بیمار استقلال حاضر شد.
کد خبر: ۷۱۲۸۸۹
حشمت فردوس بر بالین مظلومی +عکس

به گزارش جام جم ورزشی ، ظهر امروز و به پیشنهاد داریوش ارجمند و پس از پایان جلسه باشگاه استقلال حاضرین در جلسه به همراه توفیقی برای عیادت از غلامحسین مظلومی به بیمارستان بهمن رفتند.
در این ملاقات داریوش ارجمند، مظلومی را مرد با شرف فوتبال ایران نامید و خطاب به او گفت: من از سالهای دور تو را می شناسم و اینقدر برایت جیغ و داد می زدم تا صدایم بگیرد.

ارجمند خطاب به حاضرین گفت: انشاالله زمانی که ما هم در این بستر ها میفتیم جوری زندگی کرده باشیم تا به ملاقتمان بیایند. مظلومی مرد اخلاق فوتبال است. مظلومی بازمانده نسل با شرافت های فوتبال است که فوتبال را با هدف بازی می کرد. او بی چشم داشت برای استقلال بازی کرد و خوشا به حال ما که بازی او را دیدیم و لذت بردیم. مظلومی با کمترین دستمزد بیشترین افتخار را برای استقلال به دست آورده است اما پاداش ها و دستمزدهایش جبران کننده ی زحمات او نبودند. جوانهای استقلال باید زندگی او را مطالعه کنند و درس بگیرند.

ارجمند در پایان صحبت‌هایش بیان کرد: فوتبال ورزش اخلاق است. ورزش زندگی است. مظلومی هم مرد بزرگی در این میدان است. همگی برایش دعا می کنیم و امیدواریم هر چه زودتر از این تخت جدا شود.
در ادامه افشارزاده گفت: من برای سلامتی او دعا می کنم و امیدوارم هر چه زودتر سلامتی خود را به دست بیاورد. مجموعه استقلال همیشه پیگیر روند درمانی اسطوره ی خود است و امیدواریم این پیشکسوت استقلال هر چه سریعتر سلامتی خود را به دست آورد.

همچنین افشارزاده در پایان و برای مراسم تجلیل از مظلومی برای روز یک شنبه از او دعوت کرد.
از نکات جالب این مراسم حضور همزمان وحید طالب لو، امین منوچهری و محسن ایران نژاد در بیمارستان بود که هر کدام یک به یک با او صبحت کردند و جویای احوال او شدند.

داریوش ارجمند امروز به عنوان مشاور فرهنگی باشگاه استقلال منصوب شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها