سرمربی تیم والیبال ایران برد مقابل تیم امریکا را شگفتی دانست و گفت: امروز والیبال ورزش اول کشور ایران است.
کد خبر: ۷۱۲۶۷۴
کواچ: والیبال ورزش اول ایران است

به گزارش سایت فدراسیون والیبال٬ اسلوبودان کواچ یادآور شد: در چند بازی گذشته تیم ما اصلا دفاع نکرده بود. ولی در لیگ جهانی در برابر ایتالیا 15 و امروز 11 امتیاز دفاع داشتیم.

وی با بیان اینکه دفاع ایران راه افتاده توضیح داد: چیزهایی در تیم ملی والیبال تغییر کرده که باعث می شود ما دست از مبارزه برنداریم حتی اگر حریف مان به بازی برگردد و بخواهد ما را شکست بدهد.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران تاکید کرد: تیم ایران متشکل از بازیکنان خوبی است که در سطح بالا قرار دارند.

کواچ همچنین با اشاره به آشنا شدن بازیکنان ایران به سبک و سیاق بازی آمریکایی ها در جریان اردوی تیم ملی در آمریکا گفت: باخت های ما هم به آمریکا برای بازیکنان انگیزه شد که امروز برای برد بجنگند و هم آشنا شدن آنها با سبک بازی آمریکایی ها کمک کرد تا راحت بازی کنند.

وی گفت: از نتیجه بازی راضی ام و فکر می کنم که دو تیم خوب بازی کردند.

سرمربی والیبال ایران در پاسخ به سئوال خبرنگار روزنامه اِکیپ فرانسه که درباره وضعیت والیبال در داخل ایران پرسیده بود،گفت: به نظر من والیبال ورزش اول ایران است به ویژه از وقتی فوتبال ایران نتوانست در جام جهانی کار خاصی انجام بدهد.

کواچ اظهار کرد: مردم ایران والیبال را دوست دارند و حسابی از آن طرفداری می کنند.

به گفته وی٬ ایران علاوه بر مردم، فدراسیون و سازماندهی خوبی هم دارد. با برنامه پیش می روند. لیگ ایران هم در سطح بالایی برگزار شده و سال ها است که قهرمانی باشگاه های آسیا از آن تیم های ایرانی می شود.

سرمربی امریکا: دو تیم صحنه​های زیبایی را رقم زدند

جان اسپراو؛ سرمربی مردان امریکا در کنفرانس خبری بازی ایران – امریکا گفت: بازی خوبی بود. فکر می کنم هر کسی که بازی را دید لذت برد. دو تیم سخت تلاش کردند و صحنه های زیبایی را رقم زدند. من با اینکه باختیم به تیمم افتخار می کنم. بازیکنانم بعد از شکست در دو ست، به بازی برگشتند و رفته رفته بهتر شدند و انرژی گرفتند. ولی خب ایران از ما بهتر بازی کرد و شایسته پیروزی بود.
اسپراو همچنین به غیرقابل جبران بودن شکست تیمش مقابل ایران اشاره کرد و افزود: نه فرمول مسابقات و نه گروه سختی که در آن قرار داریم، هیچکدام به ما این اجازه را نمی دهند که فرصت جبران این شکست را داشته باشیم. در حالیکه اگر برای صعود به مرحله سوم (جمع شش تیم) فکر می کنیم باید از مرحله اول امتیازهای خوبی به دست بیاوریم. به هر حال شرایط برای ما سخت شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها