سرمربی تیم ملی والیبال ایتالیا به اشاره به قدرت شاگردان کواچ ایران را شایسته پیروزی دانست.
کد خبر: ۷۱۱۹۱۶
اعتراف تلخ سرمربی تیم ملی والیبال ایتالیا

مائورو برتو، سرمربی تیم ملی ایتالیا پس از شکست تیمش در برابر ایران در کنفرانس خبری این مسابقه به ایران تبریک گفت و اظهاری امیدواری کرد تا در دیدارهای آینده، تیمش بتواند این شکست را جبران کند. بروتو گفت: راستش را بخواهید به نظر من این بازی، بازی سطح بالایی نبود. چون اولین بازی دو تیم بود و هنوز خودشان را با شرایط مسابقات قهرمانی جهان وفق نداده بودند. به نظرم هم ایتالیا و هم ایران می توانند بهتر از این بازی کنند. ولی در همین بازی هم ایران در همه فاکتورها از ما بهتر بود و شایسته این پیروزی بود.

سرمربی ایتالیا با اشاره به صبر و تلاش بازیکنان ایران، افزود: بازیکنان ایران در رالی‌ها امتیاز می‌گرفتند. یا حمله اولشان موفق بود و یا در حمله های دوم و سوم اینقدر بازی را ادامه می دادند تا توپ و پوئن را از آن خود کنند. این همان چیزی بود که تیم ما نداشت. به نظرم ایرانی ها تکتیک و ذهنیت قوی شان را در خدمت تاکتیک شان قرار دادند تا توانستند ما را شکست بدهند.

بروتو همچنین ست سوم را کلید بازی نام داد و گفت: ست سوم این مسابقه، کلید بازی بود که ایران از ما گرفت. البته داور هم اشتباه داشت ولی ایرانی ها هم بهتر از ما کار کردند و برنده شدند.(ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها