جام جم ورزشی: جواد نکونام برای بازی کردن در اوساسونا با یک مشکل بزرگ روبرو شده است. این مشکل بزرگ می تواند باعث شود او دومین بازی تیمش را هم از دست بدهد.
کد خبر: ۷۱۰۷۶۲

به گزارش جام جم ورزشی ، در شرایطی که تصور می‌شد جواد نکونام پس از یافتن تیم مورد نظرش در فصل جدید رقابت‌های باشگاهی ادامه فعالیت دهد،‌ حضور مجدد وی در اوساسونا هم اکنون با مشکلاتی مواجه شده و البته به مخاطره افتاده است.

در این ارتباط چند روزنامه اسپانیایی گزارش کردند دوشنبه آینده مهلت نقل و انتقالات نیم فصل نخست به پایان می‌رسد و با وجودی که مهلت بسیار کمی تا این موعد باقیمانده، هنوز مجوز بین‌المللی (آی.تی.سی) از کویت به اسپانیا فرستاده نشده است.

مطابق این گزارش‌ها در صورتی که این مجوز تا دوشنبه به باشگاه اسپانیایی ارائه نشود، اوساسونا قادر نخواهد بود نام وی را به طور رسمی به عنوان یکی از ستاره‌های فصل جاری خود اعلام کند.

در این گزارش‌ها همچنین عنوان شده که خبر فوق از طریق پتار واسلیوویچ، مدیر ورزشی اوساسونا در جلسه معارفه سدریک ماب‌واتی،‌بازیکن کنگویی اعلام شد و در اختیار رسانه‌ها قرارگرفت.

نکونام فصل گذشته به مدت نیم فصل در تیم الکویت کویت بازی کرد و در پنجره تابستانی قصد داشت در یکی از تیم‌های ایرانی،‌به خصوص استقلال تهران بازی کند که این امکان را کسب نکرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها