مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی خبر داد:

پرداخت عیدی مستمری بگیران پس از اعلام میزان آن

رئیس هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد: پیش بینی شده تا پایان شش ماهه اول امسال امکان حذف دفترچه‌های درمانی را برای بیمارانی که به مراکز ملکی تامین اجتماعی مراجعه می‌کنند فراهم کنیم.
کد خبر: ۷۱۰۶۵۵
شش ماه دیگر، حذف برخی دفترچه های بیمه درمانی

دکتر عباس کبریایی‌زاده در گفت‌وگوی تلویزیونی دیشب گفت:که تا شش ماه دیگر این بیماران بتوانند با کارتهای هوشمندی که در اختیار آنها قرار داده می‌شود، خدمات را دریافت کنند.

وی سازمان تامین اجتماعی را به عنوان "بزرگترین نهاد اجتماعی و بیمه‌ای کشور" خواند و اظهار کرد: این سازمان هم چنین بزرگترین نهاد اقتصادی کشور است که بیش از 38 میلیون ایرانی را تحت پوشش خودش قرار داده است.

رئیس سازمان تامین اجتماعی با اشاره به بودجه 460هزار میلیارد ریالی امسال سازمان گفت: 25 درصد منابع برای پوشش بیمه‌های درمان بیمه شدگان اختصاص داده شده و این اعتبار از طریق مراکز ملکی سازمان در قالب درمان مستقیم و همینطور از طریق مراکز درمانی وابسته به وزارت بهداشت و بخش خصوصی و سایر بخشهای عمومی کشور قابل ارائه است.

وی هم چنین در رابطه با بودجه سال 93 ابراز کرد: هیات مدیره جدید و مدیریت اجرایی سازمان در تدوین بودجه 93 سازمان برای اولین بار تمرکز را بر استراتژیها و راهبردهای کلیدی قرار دادند که اصول حاکم بر آن شاخص‌های حاکمیتی خوب سازمانی باشد، بر همین اساس بودجه سال جاری سازمان با رویکردهایی تدوین شد که ضریب پاسخ گویی سازمان به بیمه شدگان خودش را افزایش دهد. ( فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها