رزمندگان مقاومت فلسطین از اواسط شب گذشته حدود یکصد راکت به سوی مواضع رژیم صهیونیستی شلیک کردند.
کد خبر: ۷۰۹۸۳۱
شلیک یکصد راکت به سوی مواضع رژیم صهیونیستی

به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از خبرگزاری آلمان ، سخنگوی ارتش اسرائیل اعلام کرد از اواسط شب گذشته بیش از 60 منطقه غزه مورد حمله قرار گرفت. این در حالی است که رزمندگان مقاومت فلسطین حدود یکصد راکت به اسرائیل شلیک کردند.

رژیم صهیونیستی اعلام کرد: بسیاری از راکت های فلسطینیان در مناطق غیر مسکونی نزدیک مرز بین نوار غزه و اسرائیل که بیشتر محل حضور نظامیان صهیونیست است اصابت کرد.

مبارزان فلسطینی تعدادی موشک به عسقلان و اسدود و تل آویو شلیک کردند و آژیرهای خطر در این شهرها به صدا در آمده است.

عضو دفتر سیاسی حماس تأکید کرد ارتش رژیم صهیونیستی زمانی که در رسیدن به اهداف خود در یورش به غزه شکست خورد با تخریب خانه ها و برج های مسکونی نشان داد که دچار سردرگمی و جنون شده است.

رسانه های اسرائیل در خصوص یک موافقتنامه آتش بس جدید احتمالی با گروه های مبارز فلسطینی گزارش دادند، اما هیچ تایید رسمی در این زمینه وجود ندارد.

پایگاه خبری اسرائیلی والا اعلام کرد مصر ممکن است همچنان آتش بسی یک ماهه را در عصر میانجیگری کند.

بنابر این گزارش، مصر ممکن است گذرگاه مرزی رفح را با غزه برای عبور و مرور مسافران باز کند. در ازای توقف حملات راکتی و خمپاره ای از غزه، گفته می شود اسرائیل با توسعه منطقه ماهیگیری و باز کردن گذرگاه کرم سالم موافقت خواهد کرد.

سامی ابو زهری از مقامات جنبش مقاومت اسلامی فلسطین، حماس، در واکنش به گزارش ها در خصوص یک موافقتنامه آتش بس جدید احتمالی گفت تلاش ها ادامه دارد.

وی افزود :« تاکنون هیچ چیز قطعی نیست ».

اسرائیلی ها چند دور مذاکرات غیر مستقیم در خصوص آتش بس جدید با هئیتی از فلسطینیان در قاهره برگزار کرده اند، اما تلاش های اخیر یک هفته قبل با شکست مواجه شد.

منابع پزشکی و وزارت بهداشت در غزه اعلام کردند در حملات هوایی جدید اسرائیل به نوار غزه، 9 فلسطینی کشته و ده نفر دیگر زخمی شدند.

شبکه تلویزیونی المنار گزارش داد جنگنده های رژیم صهیونیستی اطراف مدرسه الزهرا در شرق شهر غزه را بمبماران کردند که در این حمله 25 نفر زخمی شدند.

این شبکه افزود جنگنده های رژیم صهیونیستی با حمله به یک منزل مسکونی در جنوب منطقه الزیتون در غزه ، آن را به طور کامل ویران کردند.

شبکه تلویزیونی الاقصی گزارش داد جنگنده های رژیم صهیونیستی برج الباشا در مرکز غزه را به طور کلی ویران کردند.

از آغاز هجوم رژیم صهیونیستی به غزه تاکنون بیش از 2133 فلسطینی شهید و 10890نفر زخمی شده اند .

صدها نفر با برپایی تظاهرات در شهر آرهوس دانمارک، تجاوز رژیم صهیونیستی را به غزه محکوم کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها