نماینده قوه مقننه در شورای نظارت بر عملکرد صداوسیما گفت: عملکرد رسانه ملی در پوشش خدمات دولت در سطح قابل قبولی بوده که می‌توان گفت سطح پوشش خدمات قوه مجریه به نسبت قوای دیگر بسیار بالاست.
کد خبر: ۷۰۹۴۱۱
شجاعی‌کیاسری: سطح پوشش خدمات دولت در رسانه ملی مطلوب است

سید رمضان شجاعی‌کیاسری در گفت‌وگو با تسنیم اظهار کرد: صدا و سیما تمام خدمات دولت را بدرستی و در سطح کمی و کیفی بالا پوشش می‌دهد.

وی با اشاره به اظهارات رییس‌جمهور که گفته است صداو سیما خدمات دولت را بخوبی تشریح نمی‌کند، گفت: این اظهارات رییس‌جمهور درست نیست، زیرا صداوسیما در سطح مطلوب و قابل دفاعی اقدام به پوشش خدمات دولت می‌کند.

شجاعی‌کیاسری با بیان این‌که سطح پوشش خدمات قوه مجریه به نسبت قوای دیگر بسیار بالاست، تاکید کرد: شاید یکی از نقدهای وارد به صدا و سیما این باشد که خدمات قوه مقننه و قضاییه، به اندازه قوه مجریه پوشش داده نمی‌شود، زیرا که صداوسیما در مواجهه با قوای سه‌گانه به قوه مجریه بیشتر توجه می‌کند تا دو قوه دیگر.

نماینده ناظر قوه مقننه در شورای نظارت بر عملکرد صداوسیما گفت: اگر برخی دولتی‌ها قبول ندارند که رسانه ملی خدمات آنان را بخوبی پوشش نمی‌دهد، بهتر است قضاوت را به مردم بسپاریم.

جهانگیری: قرار شده روحانی به جلسات استیضاح نرود

اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس‌جمهور دیروز در جلسه معارفه محمدعلی نجفی به‌عنوان سرپرست وزارت علوم درباره چرایی حضور نیافتن روحانی در جلسه استیضاح فرجی‌دانا گفت: از روزهای اول دولت قراری بین من و رییس‌جمهور گذاشته شد و تقسیم کاری صورت گرفت که بر مبنای آن ایشان در جلسات استیضاح وزرا شرکت نکنند و بنده به جای ایشان حضور یابم. در آن مقطع به آقای روحانی گفتم که براساس آیین‌نامه داخلی مجلس معاون اول رییس‌جمهور نمی‌تواند در جلسات استیضاح سخنرانی کند اما ایشان گفتند که هیچ موردی نیست که در دولت‌های آیت‌الله هاشمی و حجت‌الاسلام خاتمی روسای جمهور برای استیضاح به مجلس رفته باشند و این مساله در دولت گذشته باب شد.

به گزارش ایرنا، جهانگیری همچنین در این جلسه با تاکید بر این که نباید بسادگی از بحث بورسیه‌ها گذشت، تصریح کرد: حتی اگر ده وزیر علوم در این دولت تغییر یابند باز هم موضوع بورسیه‌های غیرقانونی پیگیری خواهد شد.

هشدار عراقچی:آمریکایی‌ها مغایر توافق ژنو عمل می‌کنند

معاون امور حقوقی و بین‌الملل وزیر امور خارجه درباره ادامه اعمال تحریم‌های جدید آمریکا علیه کشورمان هشدار داد.

به گزارش واحد مرکزی خبر، سید عباس عراقچی تأکید دارد، براساس توافق‌نامه ژنو نباید هیچ تحریم جدیدی به تحریم‌های پیشین اضافه می‌شد.

عضو ارشد تیم هسته‌ای در پاسخ به این پرسش که چرا آمریکایی‌ها با وجود توافق ژنو مبنی بر ممنوعیت اعمال تحریم‌های جدید علیه کشورمان چنین تحریم‌هایی اعمال کرده‌اند، گفت: آمریکایی‌ ها معتقدند که تحریم‌هایی در گذشته وجود داشته و همچنان هست که براساس آن اگر شرکتی آن تحریم‌ها را نقض کند آنان می‌توانند آن شرکت را به فهرست تحریم‌ها اضافه کنند و این تحریم جدیدی نیست.

عراقچی با تأکید بر این‌که ما با این تفسیر آنان کاملا مخالفیم و آن را تحریم جدید محسوب می‌کنیم، افزود: بارها به آنان در این خصوص تذکر داده‌ایم و یک بار مذاکرات کارشناسی را قطع کردیم و بازگشتیم.

واشنگتن به بهانه‌های مختلف پس از توافق ژنو تحریم‌های جدیدی علیه ایران اعمال کرده است.

جلالی: فراکسیون اعتدال هیاهوی رسانه‌ای است

کاظم جلالی، رییس فراکسیون رهروان ولایت تأکید کرده که فراکسیون متبوعش هیچ ریزش نیرویی نداشته و تشکیل فراکسیون اعتدال، فقط هیاهوی رسانه‌ای است.

به گزارش فارس، وی به خبرنگاران گفت: اگر دوستان به تشکیل فراکسیون جدیدی علاقه‌مندند، می‌توانند این فراکسیون را تشکیل دهند ما نیز هیچ گاه با تشکیل فراکسیون جدید مخالفتی نکردیم اما آیا مشکل تعامل دولت و مجلس با تشکیل یک فراکسیون جدید حل می‌شود؟ این اظهارات در حالی مطرح شده که عابد فتاحی، نماینده ارومیه از تشکیل فراکسیونی تازه خبر داده و گفته نام فراکسیون جدید را اعتدال نمی‌گذاریم تا بر دولت فشار وارد نشود.

با این حال مهر نوشته که علی مطهری، علیرضا محجوب، مسعود پزشکیان، سیدهادی حسینی، علیرضا نوری و مجید منصوری، اعضای هیات موسس فراکسیون اعتدال هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها