جام جم ورزشی: پرسپولیس همچنان مورد انتقاد پیشکسوتانش قرار دارد.
کد خبر: ۷۰۹۰۱۹
ادامه حملات پیشکسوتان به پرسپولیس

پس از حملات پیشکسوتانی همانند رضا وطن خواه، بهروز رهبری فرد، حمید درخشان و ... حالا نوبت به حسین عبدی بود که علی دایی و تیمش را مورد انتقاد قرار بدهد. عبدی پیش بینی می کند پرسپولیس در این فصل به دسته یک سقوط کند! وی در اینباره گفت:شرایط کنونی پرسپولیس واقعا جای تاسف دارد. با این همه طرفدار، هزینه های صورت گرفته و هیاهوهای فراوان اینطور نتیجه گرفتن واقعا خجالت آور است. نمی دانم در پرسپولیس چه می گذرد که این تیم در 4 بازی گذشته به این شکل ظاهر شده است.

وی ادامه داد: من از همان بازی با فولاد متوجه شدم تیم با مشکل تاکتیکی و بدنی مواجه است. متاسفانه در این بازی پرسپولیس در رعایت اصول اولیه دفاع و حمله مشکل داشت. بازی مقابل ذوب آهن را ندیدم اما شنیدم در آن بازی هم خوب ظاهر نشدند و انتظار می رفت با کسب یک پیروزی این نوید روزهای بهتر را بدهد که متاسفانه در انزلی تیم شکست دیگری را پذیرا شد.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص آینده این تیم خاطرنشان کرد: روند حرکتی پرسپولیس اصلا خوب نیست. یک فرمول در فوتبال می گوید اگر شما در 5 بازی کمتر از 5 امتیاز کسب کنید یعنی اینکه به یک لیگ پایین تر سقوط کرده اید، چه بسا با ادامه این روند چنین اتفاقی هم رخ بدهد. در حال حاضر پرسپولیس از 4 بازی 4 امتیاز کسب کرده و اگر نتواند در بازی پنجم امتیاز بگیرد یعنی اینکه سقوط کرده است.

عبدی در پایان افزود: بازی با پدیده اهمیت زیادی برای پرسپولیس دارد. امیدوارم در این بازی تیم به پیروزی برسد که اگر اینطور نشود، شرایط دشوار خواهد بود.

آی اسپورت

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
فرشاد
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
۰
۰
بنظر می رسد اقای عبدی زیاد با مردم استعمار پیر نشست برخواست داشته ولی اقای منتقد لطف كنید امثال تو درخشان و وطن خواه كارنامه خودتان را در مربیگری به مردم نشان دهید رهبری فرد هم هیچی نیست

نیازمندی ها