گردانهای عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس، رژیم صهیونیستی را به چالش کشید و به ساخت موشک های «جی۸۰» زیر فشار حملات این رژیم به نوارغزه ادامه داد. تصاویری از ساخت موشک های «جی80» به دست گردان های عزالدین قسام منتشر شده که موجب افزایش نگرانی صهیونیستها شده است.
کد خبر: ۷۰۶۴۷۸
وحشت صهیونیستها از موشک های جی80

گردان های قسام در جنگ خود با اسرائیل در تجاوز اسرائیل علیه نوارغزه، از این موشک ها استفاده کرده است. این موشکها در واقع نسل جدیدی از موشک های قسام محسوب میشوند که در آخرین نبرد با صهیونیستها چالشی بی سابقه را برای اشغالگران به همراه آورد و نکته مهم آن که ساخت این موشک ها زیر فشار حمله کورکورانه ای که بین هیچ چیز تفاوت قائل نمی شود، صورت گرفته است.
گردان های قسام در این تصاویر از نحوه ساخت موشک های «جی80» پرده برداشت. گردان های قسام از این موشک ها در هدف قرار دادن تل آویو و دیگر مناطق صهیونیست نشین استفاده کرده است. به گفته مسئولان گردان های قسام، این نوع موشک ها به نوعی فناوری مجهز هستند که رصد و رهگیری این موشک ها را برای گنبد آهنین دشوار می کند. گردان های قسام در یکی از روزهای جنگ خود با اسرائیل اعلام کرده بود که تل آویو و قدس اشغالی را هدف قرار خواهد داد و در آن موقع، زمان حمله را از قبل، تعیین کرد که این پیامی روشن است و اسطوره ادعایی گنبد آهنین اسرائیل را به چالش می کشد.
یکی از اعضای گردان های قسام گفت:صهیونیست ها بدانید که رهبران ما راستگوتر از رهبران شما هستند و آن زمانی است که به شما اطلاع دادند هر موشکی که به سمت شما شلیک می شود به جای آن موشک جدیدی از کارگاههای ما خارج می شود اما رهبران شما به شما گفته اند که توان ساخت موشک ما را از بین برده اند. ببینید اینجا با وجود تجاوز، ساخت موشک ها در کارگاهها ادامه دارد و به میدان نبرد فرستاده می شود.
درباره عملیات ساخت موشک های «جی80» کارشناسان نظامی می گویند این موشک ها جدید و پیشرفته هستند این در حالی است که منابع گردان های قسام تاکید می کنند که تولید این موشک ها حتی در زمان جنگ سخت و حملات هوایی به نوارغزه نیز ادامه یافته است و به گفته این منابع، این چالش بی سابقه دیگری است. سازندگان این موشک ها می گویند این غافلگیری ممکن است در نوع خود اولین نباشد و با توجه به جنگ علیه غزه، ابتکار و تلاش علیه دشمن ادامه دارد؛ دشمنی که در هدف قرار دادن غیرنظامیان تردید نکرد.

منبع: شبکه خبر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها