رییس پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی از دستگیری سارق سابقه دار «کش رو» و اعتراف به 40 فقره سرقت، خبر داد.
کد خبر: ۷۰۶۳۵۰
سرقت تلفن همراه در یک چشم به هم زدن

سرهنگ صابر عباس زاده رییس پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی گفت: در پی وصول پرونده‌ای از سوی کلانتری 14 کلانشهر تبریز به پایگاه پلیس آگاهی مبنی بر دستگیری سارق سابقه داری که گوشی‌های موبایل، مدارک و وجه نقد از داخل خودروها به سرقت می برده و با توجه به حساسیت موضوع و سابقه دار بودن متهم موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گاه مرکزی مبارزه با سرقت قرار گرفت.

وی افزود: با مراجعه به آرشیو که قبلا به این پلیس ارجاع شده بود و متعلق به سارق فوق و مرتبط با شگردهای متهم بود با هماهنگی قضایی متهم پس از صدور قرار به مدت یک هفته از زندان خارج و در اختیار کارآگاهان قرار گرفته که در ابتدا سعی در کتمان بزه ارتکابی داشت اما سرانجام لب به اعتراف گشود و به 40 فقره کش رو زنی معترف شد.

سرهنگ عباس زاده گفت: متهم تحت عنوان مسافر، سوار خودروها می‌شده و اقدام به سرقت گوشی‌ های موبایل، مدارک و وجه نقد در کمتر از یک چشم بر هم زدن می‌کرده و سپس اموال قیمتی را به قیمت بسیار پایین به افراد ناشناس می‌فروخته که با راهنمایی متهم مالباختگان شناسایی شده و صحنه‌های سرقت نیز بازسازی شد.

وی افزود: ارزش ریالی اموال مسروقه حدود 20 میلیون تومان اعلام شده و متهم با صدور قرار مناسب روانه زندان شد.

رییس پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی علل انگیزه سرقت توسط سارق را اعتیاد شدید به مواد مخدر، بیکاری، سابقه دار بودن و جامعه گریزی ذکر کرد.(باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها