هزینه های بستری 27 درصد کاهش یافت

وزیر بهداشت از کاهش 27 درصدی هزینه های بستری خبر داد و گفت:قبل از اجرای طرح تحول، پرداخت از جیب مردم در زمینه هزینه‌های بستری 37 درصد بود و اکنون به کمتر از 10 درصد رسیده است.
کد خبر: ۷۰۵۹۴۹
هزینه های بستری 27 درصد کاهش یافت

دکتر سیدحسن هاشمی صبح شنبه در همایش روسای بیمارستانی که در مرکز همایشهای رازی برگزار شد، افزود: دولت به مشکلات سلامت مردم در بخش بهداشت و درمان توجه ویژه‌ای دارد. رئیس جمهور نیز در جلسات متعدد به این وظیفه دولت تاکید کرده است.

وی افزود: یکی از برنامه‌های اصلی وزارت بهداشت ارتقای خدمات در حوزه بهداشت و درمان است چرا که این دو مقوله از یکدیگر جدا نیستند و دولت به طور جد از این خدمات حمایت می‌کند.

وی بر لزوم سرعت گرفتن بیش از پیش بسته خدمات بهداشتی تاکید کرد و گفت: باید بگویم که بسته خدمات بهداشتی بسیار مهمتر از بسته درمان بود. اما اکنون خدمات بهداشتی از بسته درمان عقب مانده است و هنوز قدم‌های موثری را در این حوزه برنداشته‌ایم تا مردم بتوانند خدمات این حوزه را لمس کنند.

هاشمی گفت: امیدوارم با همت شما مدیران و روسای بیمارستانها بتوانیم مباحث مربوط به بهداشت را نیز پیش برده و خدمات حوزه بهداشت در نیمه دوم سال پررنگ و برای مردم ملموس شود. ( مهر )

newsQrCode
برچسب ها: بیمارستان بستری
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها