گزارش سازمان عدالت و توسعه حقوق بشر با انتشار گزارشی تاکید کرد که چند کشور عربی حاشیه خلیج فارس از جمله عربستان و امارات متحده عربی با آموزش اعضای گروهک منافقین در صدد ایجاد ناامنی و تنش سیاسی در ایران هستند.
کد خبر: ۷۰۵۸۶۳
گروهک منافقین در چند کشور عربی آموزش می بینند

سازمان عدالت و توسعه حقوق بشر با انتشار یک گزارش تاکید کرد که عربستان، امارات متحده عربی، کویت و بحرین با حمایت مالی گسترده از گروهک منافقین خلق و آموزش نیروهای آن در خاک برخی کشورهای عربی خلیج فارس، در نظر دارند از آنان برای ایجاد ناامنی و تنش سیاسی قریب الوقوع در ایران بهره برداری کنند.

بر اساس این گزارش، دفتر مشاوره سازمان عدالت و توسعه به ریاست زیدان القنایی یادآور شد که امارات متحده عربی، تعدادی از اعضا و سران گروهک منافقین را به چند کشور اروپایی از جمله فرانسه اعزام کرده است تا در آنجا در خصوص برپایی انقلاب در ایران و براندازی انقلاب اسلامی این کشور و رهبران آن و نیز تسلط بر تاسیسات و مراکز عمومی آن، آموزش ببینند.

این سازمان همچنین در گزارش خود تاکید کرده است که برخی کشورهای عربی خلیج فارس از میزبانی اعضای گروهک منافقین، به عنوان برگه فشار علیه نظام حاکم ایران استفاده می کنند.

این سازمان از دست داشتن امارات در آموزش تعداد زیادی از سازمان های پنهانی در خاورمیانه خبر داد که در زمینه قاچاق آثار تاریخی به اسرائیل و مدیریت گروههای تبلیغاتی به منظور جاسوسی برای اسرائیل را برعهده دارند.(تسنیم)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها