جام جم ورزشی: قابل پیش‌بینی بود که بازی سپاهان و استقلال مثل تقریبا دیگر رویارویی‌های دو تیم با حاشیه‌های زیادی همراه باشد اما بعد از گذشت 24 ساعت از این بازی همچنان حاشیه‌ها ادامه دارد.
کد خبر: ۷۰۵۷۸۵
لیزر هوادار سپاهان روی چشم تیموریان+ عکس

دیروز سپاهان و استقلال در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان به مصاف هم رفتند؛ دیداری که در نهایت با پیروزی سه بر یک تیم زردپوش اصفهانی به پایان رسید.

اعلام یک پنالتی به سود سپاهان و گل مشکوک به آفساید زردپوشان با اعتراض امیر قلعه‌نویی روبه‌رو شد و در نهایت حرف‌های سرمربی استقلال با واکنش مدیرعامل باشگاه سپاهان همراه شد.

بعد از این بگومگوهای رسانه‌ای، سایت باشگاه استقلال در گزارشی فغانی، داور بازی را متهم کرد که اشتباه‌های این داور "به صورت متوالی فقط به ضرر استقلال است"؛ اتهامی که با سکوت فغانی روبه‌رو شده است. او به خبرنگار ایسنا گفته که کمیته داوران اجازه صحبت به داوران را نمی‌دهد.

البته این تمام اتفاقات حاشیه‌ای بازی نبود. سایت باشگاه استقلال تصویری را از بازی دیروز منتشر کرده که نشان می‌دهد لیزر یکی از هواداران سپاهان در جریان دیدار بر روی چشم آندرانیک تیموریان انداخته شده و این سایت در ادامه ادعا کرده که عکاس باشگاه "دیروز بارها تصاویری مثل این را در دوربین خود ثبت کرده است". عنوان این خبر هم "عکس انضباطی" ذکر شده است.

با تمام این اتفاقات حاشیه‌ای باید منتظر واکنش کمیته انضباطی و کمیته داوران فدراسیون فوتبال ماند و دید این دو مرجع چه واکنشی به این بازی جنجالی نشان خواهند داد.(ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها