سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ خبر داد:

انهدام باند توزیع مواد مخدر در پایتخت

فرمانده انتظامی خراسان رضوی از دستگیری عامل ترانزیت مواد مخدر از استان های شرقی کشور به تهران خبر داد.
کد خبر: ۷۰۵۶۴۷
سرکرده باند ترانزیت هروئین به تهران دستگیر شد

سردار بهمن امیری مقدم گفت: این باند با عملیات گسترده و همکاری مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان های خراسان رضوی، خراسان جنوبی و اصفهان به نتیجه رسید. پس از دریافت اطلاعاتی در خصوص اینکه یکی از سوداگران مرگ با خودروی تریلر قصد ترانزیت محموله سنگین هروئین از استان سیستان و بلوچستان به تهران را دارد ماموران مبارزه با مواد مخدر استان تحقیقات گسترده ای را در این باره آغاز کردند.

وی افزود: ماموران انتظامی به طور نامحسوس متهم مورد نظر را از فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد تا فرودگاه زاهدان تحت نظر قرار دادند و پس از تحویل خودروی تریلر که محموله سنگین هروئین به طرز بسیار ماهرانه ای در بدنه آن جاسازی شده بود از مسیر خراسان جنوبی به سمت کرمان حرکت کرد.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: تیم های اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی با دریافت نیابت قضایی به خراسان جنوبی اعزام و با هماهنگی پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان خودروی تریلر را تحت تعقیب قرار دادند.

سرتیپ امیری مقدم افزود: ماموران انتظامی در سومین گام از این عملیات پوششی با هماهنگی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان خودروی تریلر حامل مواد افیونی را در حوالی شهرستان خور و بیابانک اصفهان توقیف کردند.در این عملیات راننده خودرو دستگیر و در بازرسی از تریلر محموله سنگین هروئین به وزن 859 کیلوگرم کشف شد.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: تحقیقات گسترده پلیسی برای شناسایی و دستگیری دیگر اعضای این باند ترانزیت هروئین از شرق کشور به تهران ادامه دارد.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها