۱۹ فقره گروگان‌گیری مسلحانه و ۱۳ فقره سرقت مسلحانه؛ بخشی از سوابق مجرم

«آریا جاویدان» شرور سابقه‌دار در کرمان دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: هزار و 600 کیلوگرم مواد مخدر جمعه شب در عملیات پلیس این استان در ارتفاعات کریم آباد ماهان کشف شد که در این رابطه سه شرور مسلح نیز به هلاکت رسیدند.
کد خبر: ۶۹۲۳۱۸
هلاکت 3 شرور با 1600 کیلوگرم مواد در کرمان

به گزارش ایرنا، سردار حسین چناریان امروز شنبه در حاشیه بازدید از دستاوردهای پلیس استان کرمان افزود: در این عملیات دو نفر از اشرار دستگیر شدند و سه قبضه سلاح، دو دستگاه خودرو و یک دستگاه دوربین دید در شب نیز از این باند به دست آمد.

وی خاطرنشان کرد: کشف 800 کیلوگرم تریاک، 537 کیلو و 600 گرم حشیش و 203 کیلوگرم مرفین نشانگر این است که قاچاقچیان محموله های بیشتر پسند را در دست قاچاق دارند.

وی اظهار کرد: این باند از عاملان شهادت شهید مجید امیری هستند که پارسال در ارتفاعات ساردوییه و راین به شهادت رسید.

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: در یک سال گذشته در پنج مرحله درگیری مسلحانه بیش از شش تن مواد مخدر از اعضای این باند که به نظر می رسد بین المللی باشد، کشف شده است.

سردار چناریان، انهدام این باند مواد مخدر را ناشی از تلاش شبانه روزی نیروهای پلیس مبارزه با مواد مخدر ذکر کرد و گفت: افزایش کشفیات در سال جاری نشان دهنده حجم کار گروه های مسلح قاچاق مواد مخدر در شرق کشور است.

وی بر لزوم حمایت و تقویت نیروی انتظامی تاکید و خاطرنشان کرد: مردم نیز باید موضوع مواد مخدر را جدی بگیرند و خانواده ها مراقبت لازم را از فرزندان خود داشته باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها