این تصادف خونبار در شهرستان داراب رخ داد

مرگ 13 افغانی سرنشین یک پژو

در سه تصادف دلخراش در تبریز، تربت حیدریه و شهرستان خاش 25 نفر از سرنشینان خودرو‌های حادثه‌دیده به طرز دلخراشی جان باختند.
کد خبر: ۷۰۵۴۶۰
مرگ دلخراش 23 مسافر میان شعله‌های آتش

رییس پلیس راه شمال سیستان و بلوچستان در ارتباط با تصادف منجر به آتش‌سوزی خودروی حامل سوخت قاچاق و خودروی قاچاق اتباع بیگانه به جام‌جم گفت: این حادثه شامگاه روز سه‌شنبه در محور سراوان ـ خاش در استان سیستان و بلوچستان رخ داد. در تماس مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 و اعزام ماموران به محل معلوم شد، یک دستگاه خودروی تویوتا حامل سوخت قاچاق با یک خودروی پژو حامل اتباع بیگانه که قاچاقی وارد کشور شده بودند برخورد کرده و به دلیل شدت برخورد و آتش‌سوزی متاسفانه 11 نفر از سرنشینان این دو خودرو که هفت نفر از آنها اتباع افغانستان هستند جان خود را از دست دادند.

سرهنگ ایوب شرافتی افزود: با حضور امدادگران در محل حادثه و خاموش شدن آتش اجساد قربانیان به پزشکی قانونی منتقل شد و بررسی برای مشخص شدن هویت آنها که به دلیل شدت سوختگی قابل شناسایی نیستند آغاز شده است.

رییس پلیس راه شمال سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

یادآور می‌شود با قاچاق سوخت و مسافر از مرزهای شرقی کشور این حوادث همچنان بر مدار تکرار قرار دارد و تاکنون تعداد زیادی از مسافران قاچاق در تصادفات خونین خودرو‌های حامل قاچاق سوخت جان باخته‌اند.

حادثه دوم با 12 کشته

حادثه دوم روز گذشته در محور خواف ـ تربت‌حیدریه رخ داد و 12 نفر از مسافران دو خودرو میان شعله‌ های آتش جانشان را از دست دادند.

کارشناس مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در این باره به ایرنا گفت: حادثه حوالی ساعت 6 صبح دیروز در 10 کیلومتری جاده خواف ــ تربت‌حیدریه رخ داد.

شهرام طاهرزاده گفت: 10 نفر از قربانیان این حادثه در محل حادثه جان باختند و دو نفر نیز هنگام انتقال به بیمارستان فوت کردند.

رییس جمعیت هلال‌احمر رشتخوار نیز در این خصوص گفت: 9 نفر سرنشین خودروی سواری پژو کارگران سنگ معدن خواف بودند و سه نفر نیز سرنشین خودروی پراید بوده‌اند.

علی حسین‌زاده با بیان این که دو خودرو به دلیل سرعت بالا از روبه‌رو به هم برخورد کرده‌اند، بیان کرد: خودروی پژو بر اثر شدت برخورد در لحظه تصادف دچار آتش سوزی شد و همه سرنشینان آن در دم جان باختند.

در پی این حادثه، موضوع به دادسرای خواف گزارش و دستور انتقال اجساد قربانیان به پزشکی قانونی صادر و تحقیق در ارتباط با علت این حادثه خونین آغاز شده است.

حادثه سوم؛ برخورد نیسان با کمپرسی

در حادثه سوم و بر اثر برخورد خودروی نیسان با کمپرسی در کیلومتر 10 جاده تیکمه‌داش ــ قره‌چمن استان آذربایجان شرقی سه نفر کشته شدند.

حبیب حسینقلی‌زاده، رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان شرقی درخصوص این حادثه به جام‌جم گفت: به دنبال تماس مردمی در بامداد روز گذشته امدادگران تیکمه‌داش و قره‌چمن به محل حادثه اعزام شدند و معلوم شد بر اثر این تصادف هر سه سرنشین خودروی نیسان جان باخته‌اند.

در یک حادثه دیگر در استان آذربایجان شرقی سه جوان موتور سوار نیز پس از برخورد با خودرو جان خود را از دست دادند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
عمواوغلی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۳
۰
۰
بزرگان محتر ممان فرموده اند عجله كار شیطان است . اخه چرا ؟
داود
Netherlands
۰۴:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۴
۰
۰
تبریك به مرزداران غیور كشور با كنترل هایشان , جنبنده در مرز تكان بخورد می فهمند, فقط اتباع افغان توی جاده های كشور در حال تردد هستند ....
عمران جهاندیده ازسوران
Iran, Islamic Republic of
۰۴:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۵
۰
۰
متاسفانه بلوچها كاری بجز این ندارند .هر روز چند نفر از دنیا میرند دولت باید جوابگوی این تصادفات باش. بهشون شغلی بده تا از این كاردست بكشند
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها