با هوشیاری ماموران پلیس آگاهی خوزستان پنج تن از اعضای باند سرقت های مسلحانه در اهواز شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۷۰۵۱۲۷
سارقان مسلح در اهواز دستگیر شدند

سرهنگ حفیظ الله خواجوی رییس پلیس آگاهی استان خوزستان گفت: به دنبال شناسایی باند حرفه‌ای سرقت در اهواز سرکرده این باند در یک اقدام ضربتی ماموران قرارگاه مبارزه با سرقت شناسایی و دستگیر شد.

وی افزود: ماموران در بازرسی از مخفیگاه سرکرده این باند مقداری طلاجات کودکان، 12 دستگاه گوشی همراه و مقداری مواد مخدر صنعتی کشف و ضبط کردند.

این مقام مسئول انتظامی گفت: با انتقال سرکرده به پلیس آگاهی مشخص فرد دستگیر شده به اتفاق چهار نفر دیگر شامل دو مرد و دو زن دیگر علاوه بر سرقت طلاجات کودکان در معابر و محل های مسکونی اقدام به سرقت های مسلحانه از عابران پیاده و در برخی موارد به عنوان مسافربرهای شخصی پس از سوار کردن شهروندان در خودرو از آنان پول نقد و طلاجات سرقت می کردند.

وی افزود: با شناسایی سایر اعضای باند سرقت هر چهار نفرشان در عملیات های متعدد پلیسی دستگیر و از مخفیگاه آنان دو دستگاه خودروی سواری جهت استفاده در سرقت ها هشت دستگاه تبلت و تلفن همراه کشف و به همراه متهمان به پلیس آگاهی منتقل می شود.(باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
saman
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۲
۰
۰
به خدا اعصاب ما رو با اینجور خبرها داغون می كنید .كه چی ؟ من خودم اهوازی هستم فردا آزاد میشن با كلی مدرك حاضرم از این نظر دفاع كنم.بسیاری برای پول كار می كنند نه قانون

نیازمندی ها