مردی که در شلوغی جمعیت مترو، گوشی‌ مسافران را می‌دزدید، از سوی پلیس تهران دستگیر شد.
کد خبر: ۷۰۵۰۴۳
سرقت گوشی تلفن مسافران مترو در چند ثانیه

به گزارش جام‌جم، چند روز پیش مردی با مراجعه به ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه صادقیه تهران عنوان کرد، هنگام خروج از مترو، متوجه شدم گوشی تلفن همراهم که یک میلیون و 500 هزار تومان ارزش داشت دزدیده شده است.

با شکایت این مرد، ماموران برای دستگیری سارق به جستجو در محوطه مترو پرداختند و در بازبینی دوربین‌های مداربسته، تصویر مردی را به دست آوردند که در شلوغی جمعیت به مالباخته نزدیک شده و گوشی او را دزدیده و زودتر از مالباخته قطار را ترک کرده است.

با به دست آمدن تصویر دزد فراری روز بعد سارق هنگامی که برای دزدی دوباره به ایستگاه صادقیه آمده بود، از سوی پلیس شناسایی و دستگیر و در بازرسی از وی یک گوشی تلفن همراه کشف شد.

با انتقال متهم به مرکز پلیس، معلوم شد این گوشی همان گوشی کشف شده از متهم است و آن را به مالباخته تحویل دادند.

با توجه به این که احتمال می‌رفت متهم مرتکب جرایم مشابهی شده باشد، پرونده او برای ادامه تحقیقات در اختیار کار آگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت و او دو روز پیش به دزدی‌های سریالی گوشی تلفن اعتراف کرد.

متهم درباره شیوه دزدی‌هایش گفت: به عنوان مسافر سوار مترو می‌شده و در شلوغی جمعیت گوشی تلفن مسافران را در چند ثانیه سرقت و بسرعت مترو را ترک می‌کرده است. با اعتراف متهم به سرقت بیش از 20 دستگاه گوشی که هر کدام یک تا دو میلیون تومان داشته‌، وی با دستور قضایی بازپرس شعبه دوم دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 5 در اختیار کار آگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی قرار گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
م
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۱
۰
۰
گوشی من رو چند روز پیش در ایستگاه شادمان دزدیدند. با مراجعه به مامور ایستگاه و سپس پلیس مترو گفتند برو به دادسرا و شكایت كن و دادسرا هم گفت كه ما برا این موارد بازبینی دوربین انجام نمیدیم و حتی دادسرا میگفت فعلا شكایت نكن و از طریق اپراتور دنبالش باش

نیازمندی ها