جام جم ورزشی: سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: ۱۳ هفته تا نیم فصل مانده از هم‌اکنون نمی‌توان در مورد قهرمان لیگ صحبت کرد.
کد خبر: ۷۰۴۹۴۵
اظهارات قلعه نویی پیش از دیدار مهم استقلال و سپاهان

امیر قلعه‌نویی در حاشیه تمرین عصر امروز استقلال در خصوص دیدار مقابل سپاهان، اظهار داشت: به قول مطبوعات یک فینال زودرس را داریم، البته زود است که بخواهیم در این باره صحبت کنیم. بازی استقلال مقابل سپاهان همیشه حساسیت خاص خودش را داشته و به شرایط جدول هم کاری نداشته است.

وی ادامه داد: در هفته سوم دو تیم 6 امتیازی مقابل هم قرار می‌گیرند، سپاهان تاکنون گل دریافت نکرده و بیشترین گل زده را هم داشته است، این موضوع نشان می‌دهد که این تیم از آمادگی خوبی برخوردار است، من هم در اصفهان خاطرات خوبی داشتم. در زمان آقایان پورسینا و ساکت خاطرات خوبی داشتم. استقلال هم روز به روز بهتر می‌شود. تنها منتظر هستیم تا بازیکنان مصدوم ما به تیم باز گردند و کامل‌تر شویم. همچنین ملی‌پوشان مان از لحاظ بدنی شرایط بهتری پیدا کنند و به آمادگی کاملی برسند.

سرمربی آبی‌پوشان در مورد اینکه چه زمانی مشخص می‌شود که بازیکنان مصدوم این تیم می‌تواننند بازی کنند، گفت: فردا در این باره تیم پزشکی نظر صددرصد خود را خواهد داد.

قلعه‌نویی در خصوص وضعیت جاسم کرار تصریح کرد: هر زمان بازیکن در تمرینات عمومی قرار می‌گیرد نشان می‌دهد که او شرایط مسابقه را دارد، حالا در خصوص مدت زمانی که می‌تواند بازی کند در آینده تصمیم می‌گیریم. در شب بازی در خصوص سایر موارد تصمیم خواهیم گرفت.

وی در مورد احتمال حواشی علیه استقلال از سوی تماشاگران خاطرنشان کرد: در چند سال گذشته حاشیه خاصی برای استقلال در اصفهان به وجود نیامده است. شعار تماشاگران هم در همه شهرها وجود دارد چرا فقط اصفهان را می‌گویید؟ در گذشته مجتبی جباری به سپاهان پیوست و وقتی آنها به تهران آمدند این تیم تشویق شد. حالا هم امید ابراهیمی به استقلال پیوسته. اصفهان جزو میزبانان خوب به شمار می‌رود و همیشه همینگونه بوده است.

قلعه‌نویی در مورد اینکه برنده دیدار استقلال و سپاهان را می‌توان به نوعی قهرمان لیگ دانست، گفت: کو تا آن موقع؟ 13 هفته دیگر تا نیم فصل باقی مانده است اما مطمئن باشید تیم ما روز به روز بهتر خواهد شد و با بازگشت دفاع کلاسیک‌مان می‌توانیم بهتر بازی کنیم. ما هم‌اکنون از خرسندنیا در پست غیر تخصصی‌اش استفاده می‌کنیم.

سرمربی استقلال با اشاره به برگزاری اردوی ترکیه و حضور در جام شهدا تصریح کرد: دو رویداد بسیار به ما کمک کرد تا بازیکنان به شرایط ایده‌آل برسند ما در جام شهدا هم تجربه بازی در ورزشگاه تختی را پیدا کرده‌ایم و هم نقاط ضعف تیم‌های تراکتورسازی و ملوان را یافتیم. استقلال از هفته 6 و 7 آن استقلال ایده‌آل خواهد شد.

قلعه‌نویی در خصوص اینکه در این دیدار به دنبال چه هدفی است، گفت: ما اول به دنبال این هستیم که گل دریافت نکنیم و هدف نهایی ما این است که به گل برسیم. نتیجه دست خداست. ما تمام تلاش خود را در میدان انجام خواهیم داد چه کسی فکر می‌کرد که آلمان بتواند به برزیل 7 گل بزند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها