وزیر ورزش و جوانان درباره امکان افزایش میزان وام ازدواج گفت: قرار است مبلغی به این مساله اختصاص پیدا کند، اما اکنون 210 میلیارد تومان از سوی دولت تخصیص یافته و 300 میلیارد تومان نیز معاون ساماندهی امور جوانان در این زمینه فعال کرده است.
کد خبر: ۷۰۴۹۴۰
اختصاص 210 میلیارد تومان از سوی دولت برای وام ازدواج

به گزارش ایسنا، محمود گودرزی، درباره فعالیت‌های این وزارتخانه در حوزه اوقات فراغت جوانان اظهار کرد:‌ ورزش بخش عمده‌ای از اوقات فراغت را پر می‌کند و اکنون روزانه بخش عمده‌ای از ورزشگاه‌ها که در اختیار تیم‌ها بود صبح و عصر در اختیار مردم قرار گرفته است.

معاون ساماندهی امور جوانان نیز درباره جزئیات کارت اعتباری جهیزیه عنوان کرد: اعتبار این کارت‌ها شامل پنج و ده میلیون تومان است و در حال پیگیری این هستیم که شرکت‌های لوازم خانگی طرف قرارداد با ما تخفیف خوبی به جوانان بدهند.

به گزارش مهر، محمود گلزاری یادآور شد: قرار شده با همکاری بانک‌ها جوانان برای دریافت این‌گونه کارت‌های اعتباری ضمانت سنگینی نداشته باشند، به طور مثال کارمند دولت می‌تواند تنها با ارائه فیش حقوقی یا معرفی یک کاسب معتبر این کارت‌ها را دریافت کند، یا کارمند غیردولتی می‌تواند با معرفی پدر یا مادر کارمند خود از این‌گونه کارت‌ها بهره‌مند شوند. سود این کارت‌ها 16 درصد بوده، اما می‌خواهیم با همکاری بانک‌ها این سود به 12 درصد کاهش پیدا کند.

وی با اشاره به این‌که تا هفته اول شهریور ماه نحوه دریافت این‌گونه کارت‌ها به طور دقیق اعلام می‌شود، ادامه داد: اکنون در معاونت ساماندهی پیگیر وام ازدواج کارت‌های اعتباری جهیزیه و فعال کردن مجمع ملی خیرین ازدواج هستیم. قرار شده مجمع ملی خیرین ازدواج در ده استان فعال شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها