آیت‌الله جعفر سبحانی با صدور پیامی به سران عربستان درباره اعدام شیخ نمر هشدار داد و تاکید کرد: امیران سعودی تصور نکنند که با اعدام آیت الله نمر روحانی مبارز شیعه کار اعتراض به پایان می‌رسد بلکه از هر قطره خون او پرخاشگری پدید می‌آید که پایه‌های حکومت حاکمان را سخت‌تر می‌لرزاند.
کد خبر: ۷۰۴۸۶۲
هشدار آیت‌الله سبحانی به عربستان در باره اعدام شیخ نمر

متن این پیام به شرح ذیل است ؛اخبار جانکاه درباره سرنوشت عالم ربانی ، آمر به معروف و ناهی از منکر آیت‌الله شیخ نمر مایه تاسف شد ، قرآن و احادیث اسلامی به همگان بالاخص به طبقه آشنا به کتاب و سنت دستور می‌دهد که امیران و حاکمان را نصیحت کنید.

گفتار «النصیحه لائمة المسلمین» مورد اتفاق همه محدثان و عالمان دینی است و آیت‌الله شیخ نمر کاری جز نصیحت و ارشاد انجام نداده است ، او پیوسته از حقوق غصب شده شیعیان سخن می‌گوید و نظام حاکم را بر نفی تبعیض دعوت می‌کند ، نتیجه این کار تشویق و تقدیر است نه اعدام.

تاریخ بهترین معلم و راهنماست ، امیران سعودی تصور نکنند که با اعدام آیت الله نمر کار اعتراض به پایان می‌رسد بلکه از هر قطره خون او پرخاشگری پدید می‌آید که پایه‌های حکومت حاکمان را سخت‌تر می‌لرزاند.

پیشنهاد ما این است که برای روشن شدن مطلب برای همگان یک دادگاه صالحان از عالمان دینی دور از سیاست تشکیل شود آنگاه موضوع را از دیدگاه کتاب و سنت بررسی کند.

ما از عالمان اسلامی در کشور حجاز و غیره بالاخص حرمین شریفین درخواست می‌کنیم که صدای اعتراض خود را به گوش حاکمان برسانند و آنان را از این آدم‌کشی بازدارند. (واحد مرکزی خبر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها