سرقت طلاجات زن تنها مقابل درب خانه

لباس رفتگری، شگرد زورگیران بود

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر از دستگیری سارقان زورگیر تور دوچرخه سواری جاده معدن این شهر خبر داد.
کد خبر: ۷۰۳۸۹۸
زورگیران تور دوچرخه سواری دستگیر شدند

سرهنگ شمس الدین کرمانی فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر صبح امروز در جمع خبرنگاران از دستگیری سارقان زورگیر تور دوچرخه سواری جاده معدن پس از یک هفته از وقوع حادثه خبر داد.

وی با تشریح حادثه زورگیری جاده معدن گفت: سوم مرداد امسال یک تور دوچرخه سواری 20 نفره که متشکل از افراد غیر بومی و بدون هماهنگی با عوامل نیروی انتظامی مبادرت به تردد در ارتفاعات جنگلی و نقاط کور مخابراتی می کنند که توسط سه نفر راکب موتورسوار مورد زورگیری قرار می گیرند.

سرهنگ کرمانی افزود: پس از وقوع این حادثه و آگاه شدن نیروی های پلیس، بلافاصله پرونده ویژه ای در آگاهی نوشهر تشکیل شد و شناسایی و دستگیری عوامل این زورگیری در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر افزود: خوشبختانه کمتر از یک هفته و با یک کار عملیاتی پلیسی ویژه توسط آگاهی شهرستان در یک عملیات شبانه سارقان زورگیر جاده معدن دستگیر و اموال مسروقه از آنها کشف و پس از معرفی به دستگاه محترم قضایی روانه زندان شدند.

وی با اشاره به تحقیقات پلیسی گسترده و اقدامات فنی و تحقیقات محلی در دستگیری سارقان زورگیر، افزود: سارقان به هویت «نورالدین.ح»، «ب.الف» و «م.ح» می باشند.

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر با تاکید بر جدی گرفتن هشدارهای امنیتی و ایمنی در نقاط جنگلی و ارتفاعات کوهستانی، گفت: متاسفانه برخی تورهای گردشگری بدون هماهنگی با عوامل انتظامی یا سازمان های امداد و نجات مبادرت به اجرای تورهای طبیعت گردی در ارتفاعات ممنوعه و خارج از محدوده حفاظتی می کنند که سرانجامشان ایجاد زمینه برای سوء استفاده سارقان و زورگیران می شود.

وی با هشدار به تور دوچرخه سواری جاده معدن، افزود: شخصی بنام آقای «محمدی» بدون هماهنگی اقدام به برپایی تور دوچرخه سواری می کند درحالیکه براحتی با همراهی نیروهای امداد و نجات و یا حفاظتی سلامت و امنیت گروه دوچرخه سوار را به خطر نمی انداخت.

سرهنگ کرمانی گفت: آمادگی کامل داریم تا با مدیران تورهای دوچرخه سواری و طبیعت گردی که از شهرهای دیگر وارد این شهرستان می شوند همکاری لازم را داشته باشیم.

شهرستان نوشهر یکی از شهرهای بالای ضریب امنیتی در کشور است.(باشگاه خبرنگاران)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
مجید آقا
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
۰
۰
آقای مرادی چی مشخص است ؟ دقیقا منظورت از این پرسش چی بود؟
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها