رییس مرکز اورژانس و فوریتهای پزشکی استان مرکزی از وقوع یک تصادف مرگبار بین دو دستگاه خودروی سواری و یک قطار در کمربند شمالی اراک در روز جمعه با چهار کشته و شش مصدوم خبر داد.
کد خبر: ۷۰۳۴۱۷
4 کشته در تصادف دو خودرو با قطار + عکس

دکتر قنبر فراهانی به ایرنا در اراک گفت: در این حادثه خودروهای سواری ال 90 و پژو 405 روی پل برق باختر در کمربند شمالی اراک با هم برخورد کردند و با پرتاب خودروی پژو از روی پل خط راه آهن، تصادف دوم با قطار در حال حرکت رخ داد.

وی توضیح داد: گروه های امداد اورژانس اراک با تماس تلفنی شهروندان به سرعت در محل حادثه حاضر شدند اما متاسفانه به دلیل شدت و شرایط این تصادف، چهار نفر در دم جان خود را از دست دادند.

رییس مرکز اورژانس و فوریتهای پزشکی استان مرکزی گفت: پنج سرنشین خودروی ال 90 که به شدت مجروح شده بودند با دریافت خدمات اورژانس پیش بیمارستانی برای ادامه مداوا به مرکز تخصصی بیمارستان حضرت ولی عصر ( عج ) اراک منتقل شدند و یکی دیگر از مصدومین نیز با توجه به نوع مصدومیت و تخصص تکنسینهای اورژانس در محل حادثه درمان شد.

فراهانی خاطرنشان کرد: متاسفانه شدت برخورد بین خودروی پژو 405 و قطار به حدی بود که هر چهار سرنشین خودرو به علت شدت جراحات در دم جان سپردند و پیکر آنها به کمک نیروهای هلال احمر و آتش نشانی از لابه لای بدنه مچاله خودرو خارج شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۸
۰
۰
مگر این پل حفاظ نداشته؟
متاسفانه خیلی از استانداردها در این كلانشهر رعایت نمیشه.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها