هشدار وزارت جهاد کشاورزی:

میوه‌ خارجی نخرید

ادعای سازمان تعزیرات حکومتی

امسال شاهد گرانی در میوه و تره بار نبودیم

معاون حقوقی نظارت و پارلمانی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: هر غرفه میوه فروشی در میدان میوه و تره‌بار مرکزی تهران بیش از ۱۰ دلال دارد که آنها میوه را از کشاورزان ارزان می‌خرند و گران به دست مردم می‌رسانند.
کد خبر: ۷۰۳۰۶۱
امسال شاهد گرانی در میوه و تره بار نبودیم

رضا ملکی در جریان بازدید و نظارت از میدان تره‌بار میوه مرکزی استان تهران افزود: یکی از مباحثی که باعث شده تا امشب برای نظارت بر میدان میوه و تره بار تهران بیاییم وجود دلالان بسیار است، هر غرفه بیش از 10 دلال دارد که آنها میوه را از کشاورزان ارزان می‌خرند و در اینجا گران به دست مردم می‌رسانند.

وی اظهارکرد: شب گذشته با مشارکت سازمان صنعت، معدن و تجارت، شهرداری، تعزیرات حکومتی و اصناف به میدان میوه و تره‌بار مرکزی تهران آمدیم تا نظارتی بر بازار داشته باشیم و سعیمان این است دست دلالان را کوتاه نماییم تا میوه‌ها با همان قیمت اصلی که از مزرعه می‌آید به فروش برسد.

ملکی در رابطه با خرده‌فروشی اظهارکرد: در این زمینه جلساتی با رؤسای اتحادیه خرده فروشان برگزار کردیم و اعلام کردیم که فقط فاکتورهای رسمی برای فروش معتبر است و تمام مغازه‌ها مکلف هستند که قیمت‌ها را روی تابلوهایشان درج کنند.

وی ادامه داد: اگر مردم شاهد گرانی بودند با 124 تماس بگیرند، اعلام کنند و حتماً بررسی می‌شود.

ملکی افزود: رؤسای شعب سازمان تعزیرات به همراه نیروی انتظامی بازرسی از میدان میوه و تره‌بار مرکزی تهران را انجام می‌دهند. ( فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها