به منظور حضور در رقابت های جهانی

بسکتبالیست ها در راه سرزمین ماتادورها

فدراسیون بسکتبال نام 15 بازیکن را برای گرفتن ویزای اسپانیا به سفارت این کشور اعلام کرد.
کد خبر: ۷۰۲۷۵۵
مسافران بسکتبال به اسپانیا چه کسانی هستند؟

به گزارش جام جم ورزشی، در آستانه رقابت‌های جام جهانی بسکتبال در اسپانیا تیم‌های حاضر در این مسابقات لیست 24 نفره خود را به فدراسیون جهانی اعلام کرده‌اند و تا چند روز آینده نیز باید لیست نهایی خود را در اختیار مسوولان برگزاری مسابقات قرار دهند.

در این مدت چند تیم بزرگ جهان لیست نهایی خود را منتشر کردند و کادرفنی ایران نیز تقریبا نفرات نهایی خود را تعیین کرده‌ است. فدراسیون ایران نام 15 بازیکن را به سفارت اسپانیا برای گرفتن روادید این مسابقات اعلام کرده که 12 نفر نهایی تیم ملی در گرانادا از این 15 نفر خواهند بود.

صمد نیکخواه، مهدی کامرانی، حامد آفاق، حامد حدادی، اوشین ساهاکیان، اصغر کاردوست، روزبه ارغوان، سجاد مشایخی، عرفان نساج پور، آرمان زنگنه، یونس لاله زاده، ارسلان کاظمی، بهنام یخچالی و محمد جمشیدی 14 بازیکن تیم ملی ایران که در لهستان حضور دارند به همراه آرن داوودی 15 نفری هستند که نامشان به سفارت اسپانیا اعلام شده‌ است.

البته فدراسیون بسکتبال تصمیم گرفته تا روزهای باقیمانده تا جام جهانی لیست نهایی تیم ملی را اعلام نکند تا بازیکنان انگیزه خود را حفظ کنند و حالا باید دید سه بازیکنی که از اردوی اسلوونی به ایران بازمی گردند و 12 نفری که راهی گرانادا می‌شوند چه کسانی خواهند بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها