این روزها مسکن و خانه دار شدن به بزرگترین معضل بخش اعظم جامعه در شهرهای بزرگ از جمله در کشور ما تبدیل شده است. این فیلم را ببینید.
کد خبر: ۷۰۲۰۹۴
خانه دار شدن رویا نیست + فیلم

به گزارش جام جم آنلاین، شاید بیننده تصور کند که این شکل زندگی دشوار است در حالی که با تغییراتی اندک در روش و نوع زندگی قطعا نه تنها می توان به آن عادت کرد بلکه لذت بخش نیز خواهد بود.

برای آدم هایی که سن و سالی از آنها گذشته و دارای همسر و فرزند هستند این شکل زندگی ممکن نیست اما برای افراد مجرد و دستکم برای زوج های جوان بدون فرزند فقط کافی است اراده کرده و اندکی عادات زندگی سنتی را کنار گذاشته و درک کنند که زندگی امروزی ماشینی است.

در فضای محدودی با ابتکار و سلیقه می توان نه مانند یک سلطان اما دستکم مانند یک انسان زندگی کرد. خرید آپارتمان 70 یا 80 متری و مبله کردن آن با مبلمان حجیم ، یخچال سایدبای ساید ، گاز 6 شعله و... برای زوج های جوان با بودجه کم یک رویا است.

با این حال، خرید آپارتمان 20 متر مربعی که از همه فضای آن بتوان استفاده مفید کرد با مدتی پس انداز و گرفتن وام رویایی شدنی است. البته به شرط اینکه اگر هوس آش رشته کردید آن را در بیرون از این آپارتمان بخرید و نوش جان کنید.

فیلم را با هم ببینیم ، شاید بتواند الهام بخش باشد. بهرام افتخاری / جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها