رئیس دفتر رئیس مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: بحمدالله بعد از گذشت حدود دو ماه از حادثه ایست قلبی آیت الله مهدوی کنی مشکلات عدیده ای که با این حادثه برای ایشان پیش آمده بود، برطرف شد.
کد خبر: ۷۰۱۶۳۳
مشکلات ناشی از ایست قلبی آیت الله مهدوی کنی برطرف شد

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، ابراهیم انصاریان با اشاره به آخرین جزئیات روند درمانی رئیس مجلس خبرگان اظهار داشت: خداوند متعال را شاکریم که آیت الله مهدوی کنی را مورد توجه و عنایت خود قرار داده و بحمدالله بعد از گذشت حدود دو ماه از حادثه ایست قلبی ایشان مشکلات عدیده ای که با این حادثه برای آیت الله مهدوی کنی پیش آمده بود برطرف شد.

وی ادامه داد: از تلاش همه پزشکان، پرستاران و کادر بیمارستان تشکر می کنیم که تاکنون همه گونه همکاری در طول بستری بودن حضرت آیت الله مهدوی کنی انجام داده اند.

رئیس دفتر رئیس مجلس خبرگان رهبری در خصوص مشاوره پزشکی خارج از کادر بیمارستان نیز، گفت: تاکنون با همکاری بیمارستان، پزشکان و متخصص های مختلف بر بالین رئیس مجلس خبرگان حاضر شده و دستورات لازم را جهت بهبود حال وی ارائه کردند.

انصاریان گفت: از آنجایی که حادثه ایست قلبی ایشان در 14 خرداد اتفاق افتاد و به علت صدمه نرسیدن خون و اکسیژن به مغز، ایشان به کما رفتند که در این خصوص پزشکان نیز در حال بررسی و درمان می باشند.

وی ادامه داد: در این مدت با توجه به ویژگی خاص بیماری و بستری بودن طولانی در هفته های گذشته ریه ایشان دچار عفونت شدید شد که با فعالیت پرتلاش پزشکان خوشبختانه مقدار زیادی از این عفونت برطرف شده است و برای ادامه درمان آن نیز پزشکان در حال مداوا و درمان هستند.

رییس دفتر رییس مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: فعالیت مغزی آیت الله مهدوی کنی هنوز به سطح مطلوب نرسیده است که ما امیدواریم همچنان که امت عزیز و مؤمن تا کنون ایشان را مشمول دعاها و توسلات خود قرار داده اند باز هم با توسل به حضرت ولی عصر (عج) سلامتی کامل ایشان را خواستار شوند.

انصاریان در پایان با اشاره به عیادت برخی مقامات و مسئولین گفت: در هفته اخیر آیت الله حسینی بوشهری، آیت الله علم الهدی، آیت الله امامی کاشانی، حجت الاسلام مصباحی مقدم، محمدباقر قالیباف، محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه اسلامی و اسدالله بادامچیان نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری از آیت الله مهدوی کنی عیادت کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها