هفته نخست لیگ برتر فوتبال

تراکتور با برد آغاز کرد

تراکتورسازی تبریز چهاردهمین دوره لیگ برتر را با برد آغاز کرد.
کد خبر: ۷۰۰۸۰۹
تراکتور با برد آغاز کرد

به گزارش جام جم ورزشی ؛دیدار افتتاحیه چهاردهمین دوره لیگ برتر باشگاه های کشور عصر امروز پنجشنبه با قضاوت علیرضا فغانی در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار شد تا تراکتورسازی قهرمان جام حذفی و فولادخوزستان قهرمان لیگ برتر فصل گذشته به مصاف هم بروند.

فولادخوزستان در این دیدار بختیار رحمانی، آرش افشین و شهاب کرمی که وضعیت کارت پایان خدمت آنان، مبهم است را در اختیار نداشت و همین مساله بر روند نماینده خوزستان تاثیر منفی گذاشت تا تیم تحت رهبری دراگان اسکوکیچ هماهنگی لازم را نداشته باشند.

شاگردان رسول خطیبی در تیم تراکتورسازی این دیدار را هجومی آغاز کرده و در دقیقه دوم فرصت مناسبی برای گلزنی داشتند که پاس محسن دلیر را فرشاد احمد زاده از یک قدمی دروازه ناباورانه به بیرون فرستاد.

در ادامه محسن دلیر مهاجم تراکتورسازی و اسماعیل شریفات بازیکن فولاد فرصت های مناسبی را از دست دادند.

در دقیقه 31 این دیدار «سامان نریمان جهان» مهاجم جوان تراکتورسازی که در این فصل به جمع سرخپوشان پیوسته است با ضربه سر دروازه فولاد را گشود تا نخستین گل لیگ چهاردهم را به نام خود ثبت کند. در نهایت نیمه نخست با یک گل به سود تراکتورسازی به پایان رسید.

در نیمه دوم فولادی های حالت هجومی تری به خود گرفتند اما اشتباهات بازیکنان این تیم در میانه میدان سبب شد تا تراکتورسازی ضدحملات خطرناکی را طراحی کند.

حرکات پابه توپ فرشاد احمدزاده، شاهین ثاقبی و محمد ابراهیمی بارها تراکتورسازی را صاحب فرصت های خطرناکی کرد.

دراواسط نیمه دوم «لوسیانو ادینیو» مهاجم برزیلی تراکتورسازی که در سالهای اخیر یکی از بهترین بازیکنان لیگ برتر بوده است، جانشین محسن دلیر شد تا نماینده تبریز در خط حمله با قدرت بیشتری به کار خود ادامه دهد.

بازیکنان فولاد که به نظر می رسد از نظر آمادگی بدنی و هماهنگی تاکتیکی در شرایط ایده آلی قرار ندارند، فرصت چندانی برای جبران گل خورده به دست نیاوردند اما در دقیقه 73 اشتباه عجیب حامد لک در خروج از دروازه سبب شد تا «لئونارد مساریچ» گل تساوی را در عین ناباوری به ثمر برساند و هواداران میزبان را در سکوت فرو ببرد.

در دقیقه 82، لوسیانو ادینیو با شوتی مهار نشدنی از پشت محوطه جریمه تور دروازه فولاد را به لرزه درآورد تا تراکتورسازی 2 بر یک از میهمان خود پیشی بگیرد.

در دقایق اندک باقی مانده تلاش های مدافع عنوان قهرمانی برای رسیدن به گل دوم جواب نداد تا نخستین 3 امتیاز لیگ چهاردهم به تراکتورسازی برسد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها