هلاکت 4 سرباز صهیونیست در غزه

4 تن از سربازان رژیم صهیونیستی امروز در جریان درگیری با مقاومت در غزه از پای درآمده اند.
کد خبر: ۷۰۰۷۱۵
هلاکت 4 سرباز صهیونیست در غزه

شبکه اسکای نیوز عربی در غزه اعلام کرد خبرهایی منتشر شده است که نشان می‌دهد 4 تن از سربازان رژیم صهیونیستی امروز در جریان درگیری با مقاومت در غزه از پای درآمده اند.

در همین راستا، شبکه ام تی وی لبنان اعلام کرد،آمار قربانیان تجاوز امروز رژیم صهیونیستی به باریکه غزه از صبح امروز تاکنون به 70 شهید و بیش از 180 زخمی رسیده است.

آتش​بس 4 ساعته از سوی رژیم صهیونیستی

هلاکت دستکم 4 نظامی، ارتش صهیونیستی را مجبور به توقف چهارساعته عملیات نظامی کرد
همزمان با انتشار خبر هلاکت دستکم 4 نظامی رژیم صهیونیستی در روز چهارشنبه در نوار غزه، این رژیم مدعی تعلیق عملیات نظامی به مدت چهار ساعته در این سرزمین فلسطینی شد.
در عین حال، در بیانیه ارتش رژیم صهیونیستی آمده است که این آتش بس شامل مناطقی که ارتش اکنون در حال فعالیت است، نمی شود.
شبکه خبری المیادین نیز به نقل از کانال 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این آتش بس شامل مناطقی که ارتش در حال تخریب تونل هاست، نمی شود.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین ˈحماسˈ با رد آتش بس اعلام شده از سوی رژیم صهیونیستی اعلام کرد: از آنجا که این آتش بس شامل مناطق بحرانی نمی شود، فاقد ارزش است.
در همین حال، گردان های القسام شاخه نظامی حماس از هدف قرار دادن مرکز تجمع ادوات نظامی رژیم صهیونیستی در شرق التفاح و شرق منطقه المغازی به ترتیب با شلیک 5 و 6 خمپاره خبر داده و اعلام کردند که بعد از عملیات منطقه الفراحین در شرق خان یونس، دشمن صهیونیستی به کشته و زخمی شدن 20 نفر از سربازانش اعتراف کرده است.

منابع خبری پیشتر از انتقال دستکم 8 نظامی زخمی این رژیم به یک بیمارستان نظامی در فلسطین اشغالی گزارش داده بودند که حال برخی از آنها وخیم اعلام شده است.

به گزارش شبکه المیادین، با وجود اعلام آتش بس چهار ساعته، بمباران مناطق غزه از سوی رژیم صهیونیستی همچنان ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها